Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki cylinder wybrac?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:56, 16 Sie 2015    Temat postu: Jaki cylinder wybrac?

Witam,

W najblizszym czasie chcialbym zakupic cylinder wraz z glowica i tlokiem, lecz nie wiem jaki, oczywiscie cylinder firmy Almot a tlok MZA. Mam do wyboru Cylinder 60/4 i zwykla 60, z tym, ze ten pierwszy jest o ok. 100 zl drozszy. Moje pytanie brzmi, jaka jest roznica z tymi kanalami pluczacymi, a normalnym cylindrem? Czy jest duza roznica w jezdzie? Oplaca się brac 60/4 czy 60?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:36, 17 Sie 2015    Temat postu:

Osobiście dopiero planuję założyć wielokanałowca... ale gdyby to się nie opłacało to by nie produkowali takich cylindrów Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:09, 21 Sie 2015    Temat postu:

A czym te cylindry moga sie roznic? Jakas znaczna zmiana? Ja raczej nie zamierzam jezdzic na sportowym tlumiku i innych zsmiennikach, wiec czy zwykla 60 i te firmy bylyby odpowiednie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:39, 21 Sie 2015    Temat postu:

No firmy ok. dopóki nie kupujesz jakiegoś nołnejma z allegro którego cena jest połową ceny w normalnym sklepie :P

Wielokanałowce są żwawsze, zrywniejsze i inne takie przymiotniki... ale mają większe zapotrzebowanie w benzynę i powietrze, no i minimalnie szybciej zużywają łożyska, wał..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:41, 21 Sie 2015    Temat postu:

Jednak chyba sie skusze na zwykly 60 bez dodatkowych kanalow, wielkie dzięki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:07, 21 Sie 2015    Temat postu:

Akurat 60/4 niskostrojone (np. 7500 obr/min) nie byłoby chyba takie paliwożerne, a osiągi byłyby lepsze. I podszedłby pod org gaźnik, tylko dysza musiałaby być większa.

Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Pią 23:09, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin