|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:56, 16 Sie 2015 Temat postu: Jaki cylinder wybrac? |
|
|
Witam,
W najblizszym czasie chcialbym zakupic cylinder wraz z glowica i tlokiem, lecz nie wiem jaki, oczywiscie cylinder firmy Almot a tlok MZA. Mam do wyboru Cylinder 60/4 i zwykla 60, z tym, ze ten pierwszy jest o ok. 100 zl drozszy. Moje pytanie brzmi, jaka jest roznica z tymi kanalami pluczacymi, a normalnym cylindrem? Czy jest duza roznica w jezdzie? Oplaca się brac 60/4 czy 60?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:36, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Osobiście dopiero planuję założyć wielokanałowca... ale gdyby to się nie opłacało to by nie produkowali takich cylindrów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:09, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A czym te cylindry moga sie roznic? Jakas znaczna zmiana? Ja raczej nie zamierzam jezdzic na sportowym tlumiku i innych zsmiennikach, wiec czy zwykla 60 i te firmy bylyby odpowiednie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:39, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No firmy ok. dopóki nie kupujesz jakiegoś nołnejma z allegro którego cena jest połową ceny w normalnym sklepie :P
Wielokanałowce są żwawsze, zrywniejsze i inne takie przymiotniki... ale mają większe zapotrzebowanie w benzynę i powietrze, no i minimalnie szybciej zużywają łożyska, wał..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamilos22
Nowicjusz
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białcz- Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:41, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak chyba sie skusze na zwykly 60 bez dodatkowych kanalow, wielkie dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian0120
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:07, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Akurat 60/4 niskostrojone (np. 7500 obr/min) nie byłoby chyba takie paliwożerne, a osiągi byłyby lepsze. I podszedłby pod org gaźnik, tylko dysza musiałaby być większa.
Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Pią 23:09, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|