Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki luz na zamku pierścienia w S51 50ccm ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 16:14, 14 Cze 2007    Temat postu: Jaki luz na zamku pierścienia w S51 50ccm ??

Witam
Mam pytanie jaki powinien być luz na zamku pierścienia w Simsonie S51 ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:28, 14 Cze 2007    Temat postu:

na zamku to nie wiem o co ci chodzi ile może cie obrócić po zaciśnięciu może chodzi ci o luz pomiędzy czołami pierścienia to ten w przypaddku granicznego zużyci wynosi max.0.8mm a w nowym 0.2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 19:22, 14 Cze 2007    Temat postu:

No chodzi mi o to że jak wsadzisz sam piersćień do cylindra to mierzy się szczelinomierzem tę szpare w pierścieniu (czyli właśnie luz zamka pierścienia). Problem w tym że kupiłem pierścienie pod drugi szli a mam pierwszy i musze przerobić pierścienie ale nie wiem jaki mają mieć luz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:51, 14 Cze 2007    Temat postu:

no to to jest luz między powierzchniami czołowymi pierścienia i wynosi od 0.2 do 0.8, 0.2 dla nowego i 0.8 dla zużytego cylindra a zamek to jest chyba w tłoku a nie na pierścieniach ale mniejsza o to. A poza tym lepiej kupić pierścienie koszt jest minimalny a przerabianie to nie najlepszy pomysł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 13:47, 15 Cze 2007    Temat postu:

No tyle że w sklepie niemieckie pierścienie (5zł szt) gość miał tylko na drugi szlif. A zamek owszem jest w tłoku, a w pierścieniu luz na zamek.
A pierścienie już przerobiłem na 0,2mm.
Myśle że można zamknąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin