 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello1993
Bywalec

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: wieś Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:53, 29 Cze 2009 Temat postu: Jaki tłok wybrać. |
|
|
Witam.
Chciałbym się was poradzić jaki mam kopic tłok i pierścienie do mojego simka.
Chodzi mi o to, aby ktoś wskazał mi na allegro lub z cennika kniazia konkretny tłok i pierścienie: cena nie gra roli.
50cm cylek: po pierwszym szlifie.
Dzięki z góry za pomoc. Szerokości życzę. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:29, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To co, że po pierwszym??? Ciekawe tylko kiedy robiony ten szlif. Jeżeli dajesz do szlifu cylinder to razem z tłokiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:35, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
spike napisał: | To chcesz wymienić sam tłok bez szlifu? |
Jeśli tuleja jest w dobrym stanie, to nic nie stoi na przeszkodzie. Szlif się powinno robić, gdy są rysy bądź gdy tuleja nabiera owalnego kształtu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello1993
Bywalec

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: wieś Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:40, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To żeby zmienić tok i pierścienie to muszę tez od razu szlif??
Szlif jest na pewno dobrze zrobiony po poprzednim właścicielu.
???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:11, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | Kazdy zaklad inaczej szlifuje. |
Co miałeś na myśli?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
padrick
Nowicjusz

Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:25, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
spike napisał: | Antonio napisał: | Kazdy zaklad inaczej szlifuje. |
Co miałeś na myśli? |
Poprostu to że inna techniką, jeden zbiera więcej, drugi mniej...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:42, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale technika jest ta sama. Co najwyżej można wykonać honowanie. Nieważne bo odchodzimy od tematu.
Jeżeli wymieniałbym tłok to robiłbym szlif chyba, że cylinder miałby mały przebieg bardzo i trzeba by wymieniać ale to chyba raczej nic takiego nie występuje. Jeżeli już wymieniać to pierścienie bo jeżeli tłok uległ zużyciu to nie wierzę w to, że cylinder nie ma progu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|