Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie dysze w Bingu 17?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:44, 20 Cze 2015    Temat postu: Jakie dysze w Bingu 17?

Witam. Po perypetiach z 16n3-4 zastanawiam się nad zakupem Binga 17. Chciałbym się dowiedzieć, jakie dysze są w poszczególnych wersjach (S51, SR50, S70) oraz jaka dysza będzie dobra dla pojemności 60. Mam simsona S51.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:54, 20 Cze 2015    Temat postu:

Dla S51 i SR50 dysza główna 68, dla S70 to 70.

Ostatnio zmieniony przez MarcinSimsonFan21 dnia Sob 20:55, 20 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:33, 20 Cze 2015    Temat postu:

Czyli pod 60 bardziej pasowałaby dysza 70? W BVF mam 72 (czyli tak jak dla S70), ale jest króciec krzywy i mógł łapać lewe powietrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:53, 22 Cze 2015    Temat postu:

Ciężko powiedzieć, najlepiej by było gdybyś kupił obydwie dysze wtedy porównasz i będziesz wiedział na której lepiej silnik pracuje.

Ostatnio zmieniony przez MarcinSimsonFan21 dnia Pon 0:55, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:32, 22 Cze 2015    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie: czy króciec gaźnika 16N3 da się zeszlifować na magnesówce? Skrzywienie jest na tyle duże (środek cofnięty 1-2 mm), że łapie lewe powietrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:02, 22 Cze 2015    Temat postu:

Kiedyś szlifowałem króciec gaźnika od rometa kadeta szlifierką stołową, z tego co pamiętam jeździł ;-) Spróbuj co ci zależy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:03, 23 Cze 2015    Temat postu:

To już stary dobry papier na szkle nie wystarcza? :P Albo chociażby na czymś płaskim Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:20, 23 Cze 2015    Temat postu:

Do zamknięcia.

Zamykam wedle życzenia autora.

Murarz


Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Pią 20:35, 26 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin