|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malarzpl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:41, 02 Kwi 2012 Temat postu: Jest iskra-> brak checi do pracy |
|
|
Jest tu mase tematów aż za dużo.... mam w każdym razie pare pytan...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłem simsonka s51 przerobionego na choppera nie wiem czy ktos widzial na gumtree....
W każdym razie mówił, że tłok jest zwiekszony na 70 ale nie zauwazylem zmiany ogladając zdjecia silnikow a przygladajac sie mojemu w linku zamieszczam jaki mam silniczek. i teraz tak.... mam tez ogara ale 3 biegowy troche go meczylem ale zmeczylem i pali na dotyk.
Tu jest chyba zbyt duzo rzeczy rozlegulowanych
1: Jest iskra ale ona zalezy od ustawienia platynek itd?
2: Jezeli jest iskra ale zaplon zle ustawiony nie odpali?, troche przy nim grzebalem (znawcą nie jestem) ale ani razu nie wyrazil checi do pracy... 2 razy tylko strzelil.
3: Wyciągnąłem gaźnik bo coś nie zaciągał paliwka, przeczyscilem przedmuchalem. ale nadal nic...
4: Czy jest mozliwe ze jest tłok 70 jezeli nie różni sie niczym od tego silniczka ze zdjecia?
5: znalazlem fajny opis jak "konserwowac" silniczek, tylko czy jezeli jednak mam wiekszy tloczek to jakie odleglosci od tego matwego punktu i jaka szczelina? te wartosci muszą być naprawde tak dokladne?
Czy może być coś innego jeszcze walniete? Mam suwmiarke i szlelinomierz także bede walczyl
Jest ktos z wrocka albo okolic Prudnika? z checia sie dowiem jak najwiecej o tych silniczkach chce te 2 motorki odrestaurowac, jednak serce (silnik) to podstawa za nauke moge zaplacic
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:45, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1. Tak
2. Ciężko ale odpali, czasem jednak się nie da odpalić
3. Kranik nie jest zatkany?
4. Cylinder jest większy ale nieznacznie
5. 1.4mm przed GMP o ile sie nie myle, a przerwa na platynkach 0.4mm i na swiecy podobnie, w praktyce roznie bywa, ja mam 0.3mm ustawione
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malarzpl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:05, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na świecy? tzn.? mam teraz przybory, jakies zapasowe czesci to bede działał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:20, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To jest przerwa na świecy
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malarzpl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:45, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
I jest problem... iskra znikla albo raz na ruski rok daje iskre ehh
mam pytanko, lepiej kupic za te 600 zloty silnik z allegro czy innego portalu czy po kolei kupowac iskrownik magnego tlok? a blok zostawic ten co mam?...
Elektryka jest tak pomacona ze szok.... znalazlem odpietych 3 kabelki i ciul wie skad to wychodzi w ogole. Jezeli podepne tylko kabelek od iskry na butelke i swiece to powinien odpalic? a reszte przewodow w ogole nie podpinac?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomix0
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:49, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kupisz kolejny piec i będzie to samo. Doprowadź ten do stanu używalności i tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malarzpl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:55, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no dobra, bo iskrownik troche juz zuzyty... a co z tymi kabelkami?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malarzpl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:02, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
OK rozebralem go, wyczyscilem i zlozylem na nowo klina zerwalo, kabelki pourywane, jako tako doszedlem o co chodzi i smiga , jestem powiem pod wrazeniem na jedynce deba staje ale kolejne problemy elektryka cala do wymiany, patrzec na to nie moge... napewno jeszcze pytanka sie znajda a tymczasem pozdrawia i wesołych
aaa i co do ustawiania zaplonu... wg. zalecen zakupilem suwmiare i szczelinomierz... ale postepujac wg instrukcji nie mam w ogole iskry... takze ustawialem go na czuja, aż wkoncu równo zaczal chodzic
Ostatnio zmieniony przez malarzpl dnia Pią 19:11, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|