|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piootrek
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:04, 31 Sie 2007 Temat postu: juz sam niewiem:/ |
|
|
Mój simson bardzo muli nie rozwija nawet połowy prędkości.Posiadam model s51 elektronik sprawdzałem już cylinder i tłok na cylindrze jak i na tłoku nie ma rys.od jakiegos czasu simson brał mi olej z silnika wiec domysliłem sie ze to mogą byc simeringi wymieniłem obydwa z jednej i drugiej strony silnika oczekiwałem poprawy ale simson zyskał jedynie trochę na mocy ale nadal nie rozwija wystarczającej prędkości.Wolno wchodzi na obroty podczas jazdy na 1 biegu a 4 to już porażka.Poradźcie mi coś. Zapomniałem dodać że simson chodził dobrze i z dnia na dzień mu sie cos stało i jest tak jak jest:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:11, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdż kolego gaźnik na pierwszy ogień. Wykręć go i dobrze przedmuchaj sprezonym powietrzem. Potem zaloz dobra swiece i ustaw przerwe dokładnie 0,4mm. Sprawdź czy kable wysokiego napiecia nie są naderwane. A gdy chcesz dac mu gazu na wolnych obrotach to wchodzi na nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piootrek
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:15, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dopiero kiedy wymieniłem simeringi to po dodaniu gazu szybciej wchodzi na obroty ale tylko na luzie np na biegu wchodzi wolno na obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafiki
Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:03, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moge sie mylić ale czy to nie łozysko?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 13:23, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
rafiki napisał: | Moge sie mylić ale czy to nie łozysko? |
nieee lozysko watpie zeby mialo z tym powiazanie-predzej by mu zaplon przestawialo
Sprawdz to co romek napisal powyzej i ja dodam cos od siebie :
looknij na klin (trzeba wpierw sciagnac magneto )-przez taki osrany klin musialem tlok wymieniac (chociaz to po czesci byla ojca wina bo zalozyl magneto a klina prawie nie bylo ale on mowi : "bedzie jezdzic" no i tak pojezdzilo ze pierscien sie przypiekl ;/ )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enter26
Bywalec
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:50, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Hm JacekM pisze że przez klin mu pierścień zapiekło, coś to się kupy nie trzyma bo co ma piernik do wiatraka?.
Może sprawdź wydech, napewno będzie ciężko tak z opowieści wstrzelić się w usterkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*Grzegorz*
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Sob 16:31, 01 Wrz 2007 Temat postu: .... |
|
|
Ja przerwe zawsze ustawiam na oko, dla mnie jesli ktoś ustawia według książki to jest h*j nie mechanik. Takie jest moje zdanie poneiważ maszyne trzeba czuć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Sob 20:39, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Grzegorz to co piszesz jest genialne!maszyne trzeba czuc o to chodzi,trzeba miec oko i ucho,te 0,4mm w oku,wkrecanie na obroty w uchu i luz,dostane ostrzezenie ale tez twierdze ze niekiedy schematy ma byc tyle a tyle nie sprawdza sie np. kupujesz nowy gaźnik i nie ma wolnych a jak ma wolne to idzie tylko na ssaniu i tak w kółko i co --no trzeba miec luz by przeprosic stary wysłuzony gaźnik i dalej sprawiłeś sobie nowy zapłon no magneto tez i co?--no pali zarowe za żarówą i kondensator co drugi dzien--no luz i powrót do korzeni!i sakramentalne chciałem dobrze.Brawo Grzegorz!!wracajac do tematu sprawdz zaplon jak idzie na ssaniu,sprawdź czy wydech nie jest zapchany.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylan s53
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 20:18, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz zapłon najprawdopodobnie to to jest przyczyną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sernik
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szarów - Małopolskie
|
Wysłany: Czw 21:44, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kolega pisze że ma elektronika to jak to wkońcu jest ? Zapłon elektroniczny czy platynkowy ? Jak masz elektronika możesz zobaczyć na moduł zapłonowy może jakis kabelek coś jest nie tak, jaki masz kabel wysokiego napięcia ? Polecam zmienić grafitowy(samochodowy) na miedziany bo sam kiedyś miałem problemy z tymi kablami. Gaźnik też wchodzi w gre trzeba by go przeczyścić i założyć dobre uszczelki między gaźnikiem a cylkiem żeby lewe powietrze nie właziło. Pozdrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:12, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
lozysko moze??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rumcajs_s51b2
Bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 21:00, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To on moze nie miec kompresji.Moze zle zalozyles simeringi i cisnienie ucieka
simering mozna bardzo latwo uszkodzic przy zakladaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|