|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro5
Bywalec
Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:04, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja spotkałem się już z magnetem uniwersalnym ,jest to dobre rozwiązanie.
Pasuje do platynek i do elektronika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ainat
Nowicjusz
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:39, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dalej walczę z silnikiem , wychodzi na to ,że gaźnik robi problem ; po odkręceniu gaźnika i aplikacji benzyny bezpośrednio do cylindra za pomocą strzykawki chodzi jak wariat a z gaźnikiem robi problem. Gaźnik czyszczony dokładnie kilka razy , wymieniony i ustawiony pływak , nowa przepustnica MZA i cały czas problem . Zdecydowałem się zakupić nowy gaźnik , tylko jaki model szukać? Mam założony cylinder , tłok i głowicę MZA 60. Poradźcie proszę co kupić?
Kupiłem nowy gaźnik BVF 16N1-11 było lepiej ale dalej się mulił.
W końcu zrobiłem operację na tłumiku , który jest schowany w ramie i nie można do niego zajrzeć.
POWODEM WYŻEJ OPISANYCH PROBLEMÓW BYŁ ZAPCHANY TŁUMIK!!!!!
Była w nim breja w ilości pół szklanki.
Ciągniczek chodzi jak szalony , silnik wkręca się na obroty , pracuje równiutko - miód malina.
Dziękuję za zaangażowanie i chęć pomocy , Bardzo dziękuję i Pozdrawiam.
Temat do zamknięcia.
Ostatnio zmieniony przez Ainat dnia Sob 19:00, 23 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|