|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 19:25, 14 Cze 2007 Temat postu: Kolory przewodów od iskrownika S51 6V platyniarz |
|
|
Witam
Problem tak jak w temacie, prosze o opis kolorów przewodów w iskrowniku 6V na platynki.
Z iskrownika odchodzą następujące przewody:
1.czerwono-żółty
2.czerwono-biały
3.czerwono-szary
4.brązowo-biały
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:40, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 - do 2 bezpiecznika
2 - do zacisku nr 59 w stacyjce
3 - do tego potrojnego wtyku w stacyjce
4 - do zacisku nr 2 w stacyjce
Jesli wszyskto inne masz podlaczone jak w orginale to powinno wszystko działac.
Dolaczam rowniez schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 13:59, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki KnightRider ale nie wiele mi to pomogło bo ja tego nie będe zapinał do Simsona tylko do innego moto. Jeśli możes to apisz dokładnie któe przewdy do czego są. Ja myśle że to są do: cewki świetlnej, cewki ładowania, cewki zasilającej cewke WN, i od przerywacza. Tylko nie wiem któe kable są do czego. Aha, nie wiesz może czy kondensator jest lutowany szeregowo, czy równolegle ??
pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:01, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A wiec tak:
1. ładowanie
2. przednie swiatło
3. tylne swiatło i stop
4. iskra (kabel od platynek, podpinasz go bezposrednio do cewki butelkowej do zaciusku nr 1)
Kondensator jest podpiety szeregowo pod platynki i cewke zapłonową.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 22:07, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki KnightRider za pomoc.
Czyli ten kabel od platynek podpinam bezpośrednio do cewki, zacisk nr 1 a drugi zacisk od cewki do masy ??
Nie orientujesz się jakiej mocy jest cewka do ładowania aku ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:26, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak sie podlacza cewke butelkową.
Zdaje sie ze cewka ladowania ma cos kolo 15w.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 0:18, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki KnightRider za wyczerpujące wypowiedzi. Teraz wiem już wszytko co chciałem wiedzieć.
Myśle że do zamknięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 20:07, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Sory że pisze posta pod postem, ale chciałem odświeżyć temat (a nie chciałem zakładać nowego) bo mam problem z podłączeniem kabli od iskrownka, otóż:
Kabel brązowy podpiąłem do cewki WN (butelkowej) i silnik działa. Następnie mierzyłem napiecie (AC) na pozostałych przewodach od iskrownika i napiecie pojawiało się na wszystkich przewodach (na wysokich obrotach dochodzące do ponad 100v bez obciążenia- czyli chyba dobrze), ale jak zapinałem żarówke (6V 21W) do poszczególnych kabli to nie świeciła. (jeden przewód od żarówki do masy, a drugi do kabli od iskrownika). Zarówka nawet się nie żarzyła na maks. obrotach.
Czy coś jest zepsute ??
Dodam że ten silnik nie pracuje w Simsonie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|