|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 12:30, 02 Lip 2013 Temat postu: Kopniak |
|
|
siema mam taki problem z moim simem jak jechałem nim 5 km do kolegi na ssaniu pełna rura inaczej nia dało się jechać w pewnej chwili coś jakbym klakson zaczał dusić lub coś zgas wrzuciłem na 2 odpalił dojechałem do niego i pierścienie do wymiany wczoraj tłok i pierścienie zamówiłem ok jutro lub w czw bd ale to miejsza oto teraz tak przed chwilą poszedłem go odpalić odpalił od kopa ok chodzi na wolnych obrotach trochę gazu puściłem chce ruszać już chciałem sprzęgło a tu nagle z nikąd gaśnie i tak chce go odpalić a startej jak by przyklejony nie da się kopnąć i tak na 1 wrzucam chce kołem przekręcić nic i co się stało odkręciłem głowice tłok ani drgnie czy pierścienie spadły ??? czy dużo jest z tym do roboty ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:29, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Możliwe że się zatarł, chociaż możliwości jest dużo, mi kiedyś np wciągnęło zabezpieczenie iglicy z gaźnika i też mi tłok zblokowało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 14:37, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tobie sie głowa zatarła jak silnik ma przejechane 125 km po remoncie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:53, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ściagnij tryb wału i zobacz czy tłok sie ruszy w cylindrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:37, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
simsens51 napisał: | tobie sie głowa zatarła jak silnik ma przejechane 125 km po remoncie |
Grzeczniej facet. jak tyrasz go od początku na max obrotach bo mówisz że inaczej nie idzie, to nie dziw się, naucz się docierać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 17:16, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jak ja go na max obrotach nie biorę było tak że miał max no ale wiesz:) remont hu.. owy i teraz od może 2 mies normalnie chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:33, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
simsens51 napisał: | jak ja go na max obrotach nie biorę było tak że miał max no ale wiesz:) remont hu.. owy i teraz od może 2 mies normalnie chodzi |
Jesteś normalny? To był max czy nie, bo z tego co piszesz to nic rzeczowego nie mogę wywnioskować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:02, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wnikam kto kogo i za ile, ale nie jeździjcie maszynkami jeżeli zauważycie że silniki nie pracują prawidłowo. Skutkiem niedomagań wynikających ze złej regulacji regulacji jest drastyczny wzrost temperatury i wcale nie trzeba go katować żeby zrobić sobie kuku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 19:10, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
a i tak wg to tłok się zblokował nwm jak prawdopodobnie pierścień wszedł między cyl a gaźnik lub kolanko bo na sprzęgle da się kopać a bez sprzęgła nie i pss a czy jak na wale jest luz to można jeździć czy nie bo łożyska muszę wymienić na wale
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:51, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
simsens51 napisał: | a i tak wg to tłok się zblokował nwm jak prawdopodobnie pierścień wszedł między cyl a gaźnik lub kolanko bo na sprzęgle da się kopać a bez sprzęgła nie i pss a czy jak na wale jest luz to można jeździć czy nie bo łożyska muszę wymienić na wale |
Przy luzach na wale da się jechać (jeżeli są minimalne) ale nie powinno ich tam być ponieważ jest to część zamiany sił suwu na obrotowy i są duże straty mocy pomijam dźwięki jakie temu towarzyszą.
Osobiście zalecam wymianę przy wyczuwalnych luzach promieniowych, jednak nie będzie to łatwe bo po ostatniej wizycie w sklepie wziąłem kilka do łapek i wszystkie dzwoniły
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
I co wynika z luzów na łożyskach to obcieranie magneta o iskrownik, czasem powoduje to przestawienie zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|