 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK

Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:53, 31 Maj 2008 Temat postu: który wybrać gaźnik |
|
|
a więc czas żeby kupić gaznik.
[link widoczny dla zalogowanych]
powiedzcie który mam wybrać z tych tanich cena do 70zł
nie załeży mi an mocy, chce zeby był dobry i sismon mało na nim palił. jaki będzie dobry?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:08, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Kup normalny 16N3 MZA od Kniazia i nie szukaj szajsu na allegro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK

Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:09, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a ile kosztuje?
kasy nie mam dużo i taki mi powinien wystarczyc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartizi00m
Stały bywalec

Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:10, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ja bym ci polecil ten mam go w swoim motorku i ladnie chodzi nie ma problemu z regulacja i spalanie tez nie jest duze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:55, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
MZA 16N3 u Kniazia kosztuje 75zł.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:40, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Polecam 16n3-4 u Kniazia. Sam go mam i z ustawieniem nie ma problemu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK

Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:29, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A jak kupię nowy gaźnik to muszę regulowac?tzn. Ustawiac poziom paliwa w komorze?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:48, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
roznie bywa. Czasem nie trzeba czasem trzeba.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:18, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak, kup ode mnie xD co do ustawiania sprawa ma się inaczej co do każdego silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:34, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
r4g3 Ale poziom paliwa w komorze pływakowej zawsze jest taki sam bez względu na to jak pracuje silnik. Zawsze musi byc równo z tym słupkiem co wystaje z jednej ścianki komory pływakowej. A ustawia się pod względem silnika tą śróbką od regulacji obrotów i na iglicy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kondzio333 napisał: | Ale poziom paliwa w komorze pływakowej zawsze jest taki sam bez względu na to jak pracuje silnik. Zawsze musi byc równo z tym słupkiem co wystaje z jednej ścianki komory pływakowej. |
Uwierz są wyjątki, np mój sim ze starym osprzętem (lv, rzt60) - wymagał lekko wyższego poziomu. Gdy był równo ze słupkiem - wolne i średnie były idealne ale nie uzyskiwał pełnej mocy na wysokich, z kolei na troszkę wyższym poziomie z iglicą jak najniżej, silnik miał idealne wysokie i średnie ale z wolnymi miał problemy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|