|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolo0002
Nowicjusz
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:56, 13 Cze 2012 Temat postu: Luz między zębny (Skrzynia biegów)! |
|
|
Witam jestem w czasie remontu silnika mojego S51 , moje pytanie jest takie: Czy luz miedzy zebami wałka skrzyni a wałkiem zdawczym powienien byc duzy?. W moim silniku cos pukało ale wychodzi na to ze to łozyska na wale!. Na sprzegle tez mam duzy luz miedzyzebny i tez czasem słychac cos od sprzegła. I teraz nie wiem czy to skrzynia czy sprzegło. Co do skrzyni wiem na czym polega jej budowa, jaki rozmiar powinny miec podkładki dystansowe pomiedzy trybami skrzyni?.
Jestem tu nowy prosze o wyrozumiałosc!.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Luzów nigdzie nigdy nie powinno być. Wszystko powinno być spasowane tak, aby nie stukało nie pukało. Jeśli jet luz to masz do wymiany te zębatki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolo0002
Nowicjusz
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:09, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dzis doszłem do rezultatu, brakowało jednej podkładki dystansowej. Po rozebraniu wałka zdawczego (choinki) było 12 dużych kulek i 3 małe , powinny byc 4 , wiec dowiedziałem sie ze pasuja od wianka kierownicy i tak tez zrobiłem poszukałem i wsadziłem. Wcześniej miałem mały problem z biegami mysle ze to przez to . Jak myslicie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:02, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No to mogło być główną przyczyną tego wszystkiego Jeśli teraz będzie dobrze, tzn. że już jest git
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:31, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
MichuS napisał: | Luzów nigdzie nigdy nie powinno być. |
Synek, nie przesadzaj. Bez żadnych luzów była by masakra a nie jazda.
Być może chodziło ci o zbyt duże luzy, ale jakieś tam minimalne luzy montażowe zawsze muszą być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:37, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jesli juz mamy byc dokladni, to wszystko ma swoja tolerancje wykonania, odchylki gorne, dolne. Ale to tak na marginesie.
Moim zdaniem brak tej podkladni mogl byc przyczyna problemow z biegami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziolo0002
Nowicjusz
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:03, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Moze i tak , ale moim zdaniem brak kulki bardziej to powodował. Czekam teraz tylko na szlif i łozyska SKF , plan głowicy i jazdaa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:55, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pustack napisał: | MichuS napisał: | Luzów nigdzie nigdy nie powinno być. |
Synek, nie przesadzaj. Bez żadnych luzów była by masakra a nie jazda.
Być może chodziło ci o zbyt duże luzy, ale jakieś tam minimalne luzy montażowe zawsze muszą być. |
To będziesz jeździł z luzami? Bez przesady, mi nie chodzi o to, że wszystko ma być spasowane co do milimetra, tylko żeby nie było większych luzów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:58, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
MichuS napisał: |
To będziesz jeździł z luzami? Bez przesady, mi nie chodzi o to, że wszystko ma być spasowane co do milimetra... |
Gdyby wszystko bylo pasowane z dokladnoscia 1mm, ten silnik nigdy by nie odpalil.
A luz oczywiscie musi byc, zgodnie z norma dla danego modulu i wielkosci zebow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:05, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | MichuS napisał: |
To będziesz jeździł z luzami? Bez przesady, mi nie chodzi o to, że wszystko ma być spasowane co do milimetra... |
Gdyby wszystko bylo pasowane z dokladnoscia 1mm, ten silnik nigdy by nie odpalil.
A luz oczywiscie musi byc, zgodnie z norma dla danego modulu i wielkosci zebow. |
Też właśnie piszę, że nie co do mm, ale troszkę tylko luzu i nie dużo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|