 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Czw 21:09, 15 Maj 2008 Temat postu: Mały problem... |
|
|
Witam ściągnąłem dzisiaj cylinder ponieważ lało mi sie z pod niego troszeczkę, i przy okazji założyłem nowie pierścienie, ale jak dopasowywałem je bez tłoka w tulei cylindra to krawędzie na zamku prawie sie opierały, może tak być w sklepie mówił mi gość ze daje mi pierscionki do nominału wiec powinny być te... stare miały przerwe cos koło 1mm... a i jeszcze tłok był z jednej strony czarny o czym to świadczy?? bo troche simek mi sie grzał podczas jazdy;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górki Noteckie Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 21:38, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tam zachhodzi spalanie! co w tym dziwnego że jest czarny? [zawsze czarna jest góra tłoka]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek2812
Bywalec

Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Czw 21:48, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Co ty gadasz chłopie??!! Spalanie zachodzi na górze tłoka więc po boku (jak sie domyślam mówisz o płaszczu tłoka) nie może być czarny, zakopcony ani nic w tym stylu. To że jest tam przedmuch świadczy o nieszczelności pierścieni. Dobrze że wymieniłeś
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:04, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 22:14, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Kondzio333 napisał: | No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to |
sadzisz ze dlatego ze sa przedmuchy to leci paliwo??.
a co do tematu to luz na zamku (mierzony co najmniej 2 cm od gory tulei) powinien wynosic bodajze 0,4 mm wiec dopasuj sobie uzywajac szczelinomierz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:04, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:46, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza. | Tłok nie może być okopcony na bokach. Jak jest to ma przedmuchy. Okopcony to może być tylko na górze i nigdzie więcej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pią 12:54, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Na tłoku było troche nagaru i jak zdrapałem to nie było oznaczenia który to szlif;/ ale zastanawiał mnie ten nagar na boku tłoka... a ile trzeba docierac pierścienie?? 500Km??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek2812
Bywalec

Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Pią 14:46, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Same pierścienie dociera się 100 km. 500 km po kapitalce się dociera
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec

Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20:14, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tlok jest okopcony zawsze od strony wydechu bo spaliny go syfia i czasami od strony kanalow pluczacych
mi sprzedali tlok nominal i nie wchodzil do nominalu cylka
tlok zle naznaczyli a pierscieni sie nie znaczy wystarczy tylko naklejni w opakowaniach sa wiec mogli sie pomylic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 10:52, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a wrazie czego to jak rozpoznać czy pierścień jest pęknięty?? bo na razie włożyłem te i jest ok...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 11:50, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jak peknie to sie rozpadnie na 2 czesci. on jest na tyle twardy ze nie ma mozliwosci lekkiego nadpekniecia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 16:14, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale można jakoś sprawdzić czy jest pęknięty?? bo chyba przez wydech dużo nie zobaczę... i dzwoni mi jak z chodzi z obrotów albo jak jade 40km/h na 4biegu, a i dlaczego sie może tak grzać??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec

Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 23:05, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a co za problem zdjac cylek
a moze zalozyles zle tlok
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pon 13:29, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to, że dzwoni jak schodzi z obrotów to normalne. Jeżeli zależy ci na tym, żeby nie zdejmować cylka to możesz ściągnąć samą głowice, dać tłok na DMP i delikatnie palcem zobaczyć po tulei czy są jakieś ryski (i tak nie wiem czy coś poczujesz nawet jak by ci trzasnął pierścień)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|