Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mały problem...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Czw 21:09, 15 Maj 2008    Temat postu: Mały problem...

Witam ściągnąłem dzisiaj cylinder ponieważ lało mi sie z pod niego troszeczkę, i przy okazji założyłem nowie pierścienie, ale jak dopasowywałem je bez tłoka w tulei cylindra to krawędzie na zamku prawie sie opierały, może tak być w sklepie mówił mi gość ze daje mi pierscionki do nominału wiec powinny być te... stare miały przerwe cos koło 1mm... a i jeszcze tłok był z jednej strony czarny o czym to świadczy?? bo troche simek mi sie grzał podczas jazdy;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górki Noteckie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 21:38, 15 Maj 2008    Temat postu:

tam zachhodzi spalanie! co w tym dziwnego że jest czarny? [zawsze czarna jest góra tłoka]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 21:48, 15 Maj 2008    Temat postu:

Co ty gadasz chłopie??!! Spalanie zachodzi na górze tłoka więc po boku (jak sie domyślam mówisz o płaszczu tłoka) nie może być czarny, zakopcony ani nic w tym stylu. To że jest tam przedmuch świadczy o nieszczelności pierścieni. Dobrze że wymieniłeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:04, 15 Maj 2008    Temat postu:

No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Czw 22:14, 15 Maj 2008    Temat postu:

Kondzio333 napisał:
No i to by wszystko wyjaśniało. Nieszczelne pierścienie doprowadzily do tego że tłok z jednej strony jest czarny i leci paliwo z pod cylindra. Kompresja na pewno też była słabsza przez to


sadzisz ze dlatego ze sa przedmuchy to leci paliwo??.

a co do tematu to luz na zamku (mierzony co najmniej 2 cm od gory tulei) powinien wynosic bodajze 0,4 mm wiec dopasuj sobie uzywajac szczelinomierz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:04, 16 Maj 2008    Temat postu:

Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:46, 16 Maj 2008    Temat postu:

Antonio napisał:
Tlok zawsze bedzie okopcony z ktorejs strony, w dwuswie zawsze i nie ma innej opcji. Gdybys jezdzil bez tlumika, wtedy bylby czysty. Nie ma co sie zastanawiac bo tak zawsze bylo, jest i bedzie. A jezeli widac, ze jest czarny przy zamku pierscienia lub konkretnie pierscieniu no to wiadomo ze puszcza.
Tłok nie może być okopcony na bokach. Jak jest to ma przedmuchy. Okopcony to może być tylko na górze i nigdzie więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pią 12:54, 16 Maj 2008    Temat postu:

Na tłoku było troche nagaru i jak zdrapałem to nie było oznaczenia który to szlif;/ ale zastanawiał mnie ten nagar na boku tłoka... a ile trzeba docierac pierścienie?? 500Km??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 14:46, 16 Maj 2008    Temat postu:

Same pierścienie dociera się 100 km. 500 km po kapitalce się dociera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chartson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Sob 20:14, 17 Maj 2008    Temat postu:

tlok jest okopcony zawsze od strony wydechu bo spaliny go syfia i czasami od strony kanalow pluczacych
mi sprzedali tlok nominal i nie wchodzil do nominalu cylka
tlok zle naznaczyli a pierscieni sie nie znaczy wystarczy tylko naklejni w opakowaniach sa wiec mogli sie pomylic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 10:52, 18 Maj 2008    Temat postu:

a wrazie czego to jak rozpoznać czy pierścień jest pęknięty?? bo na razie włożyłem te i jest ok...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 11:50, 18 Maj 2008    Temat postu:

jak peknie to sie rozpadnie na 2 czesci. on jest na tyle twardy ze nie ma mozliwosci lekkiego nadpekniecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 16:14, 18 Maj 2008    Temat postu:

ale można jakoś sprawdzić czy jest pęknięty?? bo chyba przez wydech dużo nie zobaczę... i dzwoni mi jak z chodzi z obrotów albo jak jade 40km/h na 4biegu, a i dlaczego sie może tak grzać??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chartson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:05, 18 Maj 2008    Temat postu:

a co za problem zdjac cylek
a moze zalozyles zle tlok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Pon 13:29, 19 Maj 2008    Temat postu:

to, że dzwoni jak schodzi z obrotów to normalne. Jeżeli zależy ci na tym, żeby nie zdejmować cylka to możesz ściągnąć samą głowice, dać tłok na DMP i delikatnie palcem zobaczyć po tulei czy są jakieś ryski (i tak nie wiem czy coś poczujesz nawet jak by ci trzasnął pierścień)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin