|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentaldd
Nowicjusz
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podlasie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:52, 29 Sty 2013 Temat postu: Montaż cylindra.. |
|
|
Witam kiedy nakładałem cylider na tłok pierścionki mi pękają. Może macie jakiś sposób żeby ta czynność poszła mi gładko?? Z góry
Dziękuję.
Przenoszę z Simson - Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:52, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Z takim przypadkiem się nie spotkałem, zeby pierścienie pękały. Zakładasz sobie najpierw pierścionki na tłok, tylko musisz to zrobić dobrze, tak żeby ta przerwa była na zamku, no i później zakładasz cylek, nakładasz na szpilki i idziesz z nim w dół, ściskasz ręką ten górny pierścień a drugą ręką zesuwasz w dół cylinder, później drugi w ten sam sposób, i musi być dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentaldd
Nowicjusz
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podlasie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:58, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
tak samo robiłem i pękały mi dolne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:04, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Może za duże masz pierścienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentaldd
Nowicjusz
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podlasie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:24, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
niewykluczone że sprzedawca mógł wstawić 38,75mm (trzeci szlif)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
najlepiej zdejmij pierścień z tłoka, i zobacz jak sam chodzi w cylindrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentaldd
Nowicjusz
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podlasie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:59, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
już popękały nie mam żadnego dzisiaj zamówiłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mi kiedyś w rękach pękł jak się bawiłem, ale nigdy nie zdarzyło się to podczas składania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
focusst
Bywalec
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żegrówko k/Śmigla Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:36, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Najpierw przymierz zakupione pierścienie do cylindra. Jak będą ok to po odpowiednim ustawieniu na zamkach muszą wpaść bez zająknięcia. Mam nadzieję że przy zakładaniu cylka wypełniłeś wnętrze układu korbowego jakąś szmatą, w przeciwnym razie połamane kawałki pierścieni po odpaleniu silnika narobią ci niezłego bigosu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentaldd
Nowicjusz
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podlasie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:44, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ta wypełniłem szmatą ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:38, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a te dolne też ściskasz? i masz je ustawione na zamkach? bo wiesz że zamki są w innych miejscach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudii
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:11, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie dam92 ... Pierścienie muszą być ustawione wg.zamków,może jak je będziesz zakładał ściśnij lekko pierścień górny ,tak aby dopasował sie w zamku,a następnie cały czas go trzymając nakładasz cylka,tak długo trzymasz ,aż wejdą w tuleję,tak samo z 2 pierścionkiem.
P.s Mogę nagrać filmik jbc :P i tak mam pierścienie do wymiany,bo po 100 km na tym secie (katowałem) już jest słyszalny ringflutter i słychać je bardzo,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:12, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jak sam pierścień siedzi w cylindrze i zmierz przerwe na pierścionku szczeliniomierzem i nie wciskaj tłoka na chama po dociskaniu pierścieni powinien sam wejść gładko do cylindra.
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Śro 22:14, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|