|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielson
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:20, 27 Kwi 2012 Temat postu: Nagle traci iskrę |
|
|
Witam!
Założyłem nowy temat bo nie znalazłem nic podobnego.
Dzisiaj jechałem sobie simem i nagle stracił iskrę, a wyglądało to tak jakbym wyłączył zapłon w czasie jazdy. Wcześniej też tak mi się zdarzyło ale wkurzyłem się i wypchałem go na górę i paliłem go na pych chyba 500m ale iskra się pojawiła i normalnie odpalił i jeździłem nim około dwóch miesięcy i znowu to samo już mi się go nie chce palić pół km na pych. Kondensator wymieniłem na ten z malucha, a zresztą na starym było to samo, świecę oczywiście też sprawdziłem.
Czy wie ktoś może dlaczego się tak dzieje?
Z góry dziękuję!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pią 21:10, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Być może cewka butelkowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielson
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:14, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A można to jakoś sprawdzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:31, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pożycz inną, albo ściągnij fajkę z kabla wysokiego napięcia, przyłóż kabel co głowicy i sprawdź jaka duża powstaje iskra, jeżeli jej nie masz w o ogóle, to pewnie to cewka ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:20, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Można zmierzyć jej opór pomiędzy poszczególnymi stykami.
Pomiędzy stykiem 1 a WN oraz stykiem 15 a WN powinno być kilka kiloomów a pomiędzy stykami 1 i 15 kilka omów.
Jednak jeśli motor traci iskrę po nagrzaniu, może to świadczyć o tym że cewka się nagrzewa i pod wpływem temperatury powstaje przebicie.
Sprawa tak samo dotyczy cewki zapłonowej z iskrownika. Również możesz ją sprawdzić miernikiem. Zmierz opór a tym samym ciągłość drutu, oraz zmierz napięcie na cewce podczas kopania w starter.
Miernik na zakres napięcia przemiennego ( AC )do 200V lub 1000V.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|