|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:33, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sa objawy jakby na ssaniu chodził?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:41, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No w sumie tak. Jak mi nie odpali za pierwszym kopem, to później już świeca zalana. O tym że chodzi tylko na wys. obrotach pisałem już. Całkiem obniżyłem tego dzyngla od ssania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:02, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wykrec calkiem ssanie z gaznika, podnies wolne obroty. Jaki masz typ gaznika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:54, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
16n1 a dokładniej nie pamiętam Pakowali go standardowo do duo (tak w książce piszą). Chyba 16n1-6. Wiem że rzadko spotykany jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:47, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra jest postęp bo pali ładnie i na biegu jałowym elegancko wchodzi na obroty. Przestawiłem delikatnie zapłon i właśnie zaczął palić. Teraz jest taka sprawa, że jak włączę 1 i chcę jechać to simson jest słaby. Tak jakby przerywało go cały czas, ale nie gaśnie. Tak szarpie nim delikatnie. Wiecie chyba o co chodzi. Możliwe, że ciągle chodzi o źle wyregulowany zapłon, czy coś z gaźnikiem? Jeszcze jutro go rozbiore i dokładnie przedmucham.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pier
Nowicjusz
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:28, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mam podobną sytuacje jak lorden w powyższym poście. Wczoraj rozpoławiałem silnik bo łożyska na wale musiałem wymienić (były wywalone niesamowicie). Silnik poskładałem ustawiłem zapłon, ale strasznie kopci i na wyższych obrotach przerywa. Tak tez jest w czasie jazdy. Powiem jeszcze że przed rozpoławianiem miałem podobne objawy. Co to może być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:21, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Kur... już kompletnie nie wiem o co chodzi. Ustawiałem zapłon na wszelakie sposoby i NIC. Wymieniłem kondensator i dziś odpalił na chwilkę, ale bardzo dymił i musiałem go na wysokich obrotach trzymać, ale wkońcu oczywiście i tak sam zgasnął. Zaznaczę że odpalił tylko na jednej świecy BOSHA. Na innych jakoś mu się nie kwapi. Może go zalewa poprostu? Sądzicie, że wina leży w zapłonie czy w gaźniku. Dziś jeszcze raz go dokładnie wyczyściłem i przy okazji rozwierciłem dyszę wiertłem 1mm i chyba to był błąd Mój model gaźnika to 16n1-5. Wymieniłem nawet simering od strony sprzęgła.
P.S.
Dokładnie chcę się upewnić. Gdzie się znajduję dysza główna w gaźniku 16n1, tą co się na większą wymienia? Albo jak ona wygląda. Który to numerek na tym zdjęciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
I gdzie znajduje się el. nr. 7 z tego zdjęcia. Wydaję mi się że nie mam czegoś takiego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Bywalec
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 17:29, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdź iskrę nawet bez świecy tylko odkręć fajkę i na samym kablu sprawdź jeżeli iskra jest w dobrym momencie to znaczy że platynki są otwarte przy najwyższym położeniu tłoka to znaczy że zapłon jest ok a teraz pozostaje gaźnik przeczyść wyreguluj jeżeli to jest stary typ gaźnika to przykręć śrubę powietrza do końca i wykręć o około 3 obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:52, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a przerwe wogle ustawiałes ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tonymaster
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Lorden napisał: | przy okazji rozwierciłem dyszę wiertłem 1mm |
nie za dużo?! S
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:53, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Przerwy poustawiane. Zapłon 2mm przed ZZ. Wydaję mi się że za bardzo tą dysze rozwierciłem, ale zaznaczam że mam 60ccm. Możecie odp. dokładnie która to jest ta dysza główna, bo nie wiem nawet czy dobrą rzecz rozwierciłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Wto 23:11, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
to nic ze masz 60 ale jak tak tom dysze rowirciłeś to jest duzo za duzo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:39, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ale pamiętam że kiedyś mi się ta dysza tam na dole wykręciła. Ta co jest w dolnej części gaźnika wkręcona w taką komorę i odpalał jakoś. Tylko się jechać nie dało. A teraz nic nie pali. W ogóle nie wiem czy dobrą dysze rozwierciłem( 12 ze zdjęcia powyżej).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:12, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1mm??!!
Dysza do wyzucenia, nigdy Ci nie odpali!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:17, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
To jaką radzisz do 60 kupić? 72 styknie czy większa? W ogóle ta dysza to jest to w dolnej części gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|