|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinki1989
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:57, 25 Gru 2009 Temat postu: naprawa i przeróbka |
|
|
Dzisiaj zaczełem robić remont silnika. silnik to 50 ccm i 4 biegowa skrzynia biegów.Zapłon platynkowy 12V
!. rozpołowieniu silnika okazało sie że są luzy na na ramieniu korbowodu dużę
2. Cylinder jest przegrzany , pękł pierścień ł cylinder we wnętrzu jest porysowany.
Niewiem co mam z tym zrobic wał napewno musze wymienić ale nie wiem na jaki Myślę o lekkim tuningu ale nie mam za dużo kasy . Licze na wasza pomoć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:56, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak nie masz za dużo kasy to nie nie bierz za tuning. Będziesz chciał kupić wszystko na tanich częsciach i nigdzie nie dojedziesz.
Cylinder możesz dać do szlifu, pierścienie wymienić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 16:05, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Pierwsza podstawowa sprawa, nie naprawia się simsona w świeta.
Druga podstawowa sprawa, nie zabieraj się za coś o czym nie masz pojęcia i nie masz kasy. Albo dozbieraj kasy, albo zrób zwykły remont.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinki1989
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:12, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mam zamiar wycisnąć jutro tuleje z cylindra u kumpla na prasie hydraulicznej. Mam w planie dorobić dwa płuki obniżtć okno wylotowe i podnieść okno wydechowe. zrobić szlif na 60 ccm i kupić tłok MZA. Czy ktoś wie gdzie mogę dostać dokładne wymiary jak rozwiercić te otwory
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cinek-93
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: brać pieniądze? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:29, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To już chyba zależne do tego co chcesz uzyskać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinki1989
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:04, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
chciałbym zwiększyć prędkość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:36, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To kup zębatkę 17z. Tuningując simsona nie uzyskasz prędkości, lecz moc, którą możesz zamienić w prędkość poprzez zmianę przełożeń.
Tak mi wbijano do głowy, a jeśli się mylę to mnie poprawcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 21:56, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No ale jeśli przeniesiesz wykres w wyższe obroty to pojedzie szybciej na takich samych przełożeniach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:59, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wiedziałem
Nie no żartuje, tego nie wiedziałem,choć można to było wydedukować
Czyli w moim Simie też prędkość powinna podnieść się na tych samych przełożeniach bo moc max jest na 9,5k RMP?
Ostatnio zmieniony przez Marshal dnia Nie 22:00, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 23:59, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Coś w tym rodzaju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:59, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz DDR-a to zrób szlifa i załóż tłoczek MZA i pierścionki i wał i simek śmiga . Ale powiedz ile masz kasy bo dla jednych 200 zł to majątek dla innych to groszowe sprawy . - wiec sie określ wtedy ci możemy lepiej pomóc
Ostatnio zmieniony przez Cegła dnia Pon 0:59, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinki1989
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:01, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie no 200 to nie dla mnie majątek . Dzisiaj zaczełem prace nad przeróbką tulei cylindra na Tabori . Chce przerobić na 60/2. Wstawić łożyska SKF i wałem z allegro z niebieskimi wypełniaczami oraz gaznikiem 19n tylko niewięm jakiej wielkości mam założyć dysze. Czy to będzie dobry zestaw? A wieksza zębatka daje większom prędkość a dość muli przy ruszaniu i cięszko pod duże wzniesienia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To pewnie za dużą lub za małą zębatke dałeś ale gdzie ty tą zebatke dałeś na przód czy na tył .
A ten wał to niewiem jakiś "niebieski" daj najlepiej link to wtedy coś możemy pomóc . Ale czy nie lepiej by było zrobić 60/4 tylko wtedy wiecej paliwa łyknie lub 50/4 TT . Łozyska wybrałeś bdb
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinki1989
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:22, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jeszcze nie zdobyłem doświadczenia żęby dorobić 2 dodatkowe kanały. Chyba żś ktoś ma wymiary w którym miescu mają być dowiercone i mi podpowie jak to zrobić bo ja robie z chematu TAbori
Oto link na alegro z tym wałem [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez pinki1989 dnia Pon 21:24, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|