|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 24 Lip 2012 Temat postu: Nie mogę ustawić zapłonu |
|
|
Witam!
mam problem z ustawieniem zapłonu w simku 60ccm, platyny. Więc robię tak odmierzyłem suwmiarką 1.8 mm przed GMP, narysowałem markerem znaki, ustawiłem przerwę na platynach kiedy są najbardziej rozszerzone na 0.4 mm, poluzowałem śruby trzymające stator, i w którą stronę bym nie kręcił to platyny nie zaczynają się rozchodzić. Da się ustawić tylko tak że zaczynają się rozwierać gdy tłok jest w GMP. Już nie mam siły tydzień się już męczę próbując różnych kombinacji i nic... dodam jeszcze że gdy zapłon następuje gdy tłok jest w GMP simson zapala, rusza ale na 4 biegu zaczyna przerywać, gaśnie i już się go nie da zapalić
Ostatnio zmieniony przez logan0125 dnia Wto 13:58, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:43, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
znasz jednostke? 1.8 mm przed GMP.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:53, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to chyba logiczne i każdy wie o co chodzi, ale poprawie to, i czekam na porady dotyczące problemu z motorem a nie, moich błędów w poscie.
Ostatnio zmieniony przez logan0125 dnia Wto 13:57, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:05, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Nie byłem pewien czy znasz jednostkę. Już raz na forum był przypadek że kolega myśał że chodzi o centymetry, męczył się i nic z tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:39, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Andikss51 Dzięki, czytałem to już kiedyś ale nie pomogło, no nic spróbuję jeszcze raz pójdę pogrzebie tam trochę jeszcze. Może to wina zużytych już trochę tych styków przerywacza?(nie wiem jaka jest fachowa nazwa ale wiadomo o co chodzi chyba).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:33, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Bo poprawił, przedtem nie było mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:10, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
po wymianie przerywacza i ponownym ustawieniu zapłonu udało mi się odpalić moto a nawet udało mi się przejechać. Niby wszystko jest ok, ale mam pewne wątpliwości. Po nagrzaniu się w cylindrze słychać takie dzwonienie/pykanie dźwięk coś jakby wrzucić do cylindra kamyczki i potrząsnąć, ale mimo to moto chodzi, drugi problem to po zmianie biegu moto na początku trochę wolno się zbiera v-max jest to samo raczej co przed awarią(nie mam licznika, więc na oko), ale zastanawia mnie to wolne zbieranie się. Czy to oznacza że mogę jeszcze spróbować podregulować zapłon, czy może gaźnik? co prawda gaźnik już ustawiałem... ale sam już nie wiem.
Proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a jak pierścienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:44, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Pierścienie zmieniałem w maju chyba, miesiąc temu około czyli na początku awarii ściągałem cylinder żeby zmienić uszczelkę i pierścienie były w porządku, chociaż z jednej strony tłok był lekko, ale naprawdę lekko okopcony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:52, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
tak jakby kompresji nie miał..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
logan0125
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koprzywnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:58, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przyjże się jutro tej kompresji jeszcze
aha jeszcze jedno w simsonie powinna być taka metalowa uszczelka pod głowicą?, bo jak kupiłem simsona to była tam uszczelka, po wymianie pierścieni zdjąłem tą uszczelkę i nie zauważyłem żeby były jakieś przedmuchy, simson jeździł normalnie a nawet był mocniejszy po zmianie pierścieni.
Ostatnio zmieniony przez logan0125 dnia Wto 21:04, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:33, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to zależy. Jak jest nieorginalna to faktycznie lepiej jak jej nie ma. Chociaż ja miałem komplet uszczelek za 8 zł, założyłem i żadnych zastrzeżeń. Rok jeżdżę bez żadnych problemów. Jak nie kompresja to coś z gaźnikiem może być, bo wina zapłonu to raczej nie jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:33, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Bo zmniejszyła ci sie szkodliwa coś tam coś tam hehe.Tłok masz pewnie obkopcony po stronie gdzie pierścienie powinny się zwierać nad tą blokadą.Pewnie się uszczerbiły przy zakładaniu cylka.Jeśli ponownie ustawiasz zapłon tzn.że robisz to mizernie na chybił trafił.Zrób to raz a pożądnie to wtedy pojedziesz!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|