![Forum Forum o Simsonach Strona Główna](http://img.photobucket.com/albums/v622/Syzyf/Simson/Logoforum.jpg) |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz1252
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:53, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Masz rację!
Pomyliłem się bo nie miałem przed oczami schematu i z pamięci tak wywnioskowałem, bo na schemacie są od siebie trochę oddalone. W każdym bądź razie kondensatory połączone szeregowo to ich pojemność się zmiejsza o połowę a jak połączymy równolegle to pojemność wzrasta. Odwrotnie niż w przypadku rezystorów. Mam nadzieję, że jak ktoś będzie czytał to co napisałem to przeczyta też dalej i zobaczy że była tam pomyłka. Wracając do napięcia na jakie powinny być te kondensatory to właśnie dlatego, że występują tu bardzo duże impulsy napięcia to będę się starał aby kolega mi kupił kondensatory na 630 V. Oczywiście można by kupić też na 1 KV lub 2,2 KV ale to już spore gabaryty. Dziś po pracy ustawię wszystko. Nie mniej jednak ten moduł z artykułu sobie zrobię. Tyrystor mam i diody choć nie takie same ale też impulsowe mam. Potencjometr jest i rezystory też. Muszę tylko mając wszystkie elementy zaprojektować odpowiednią płytkę. Oczywiście relację z tego zdam. Chciałem oprócz tego umieścić całą fotorelację z remontu całego Simka i silnika bo mam sporo zdjęć porobionych i kilka uwag i propozycji które można zastosować przy takim remoncie.
P.S
Wczoraj wieczorem założyłem koło magnesowe, ustawiłem zapłon na znaki które wcześniej zrobiłem i Simsonek odpalił za pierwszym kopnięciem. Były trochę za wysokie obroty ale minimalna regulacja gaźnika wystarczyła aby chodził równo na wolnych obrotach i nie gasł. Oczywiście zapłon ustawiałem kręcąc za kolo magnesowe wiertarką i było bardzo dobrze i równo widać jak wygląda zapłon. Dobry pomysł z tą wiertarką kolego JARO.
Ostatnio zmieniony przez grzegorz1252 dnia Sob 11:27, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
![Śpiący na Forum Śpiący na Forum](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/8.gif)
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:16, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To super, że wreszcie się udało - gratulacje
grzegorz1252 napisał: | Chciałem oprócz tego umieścić całą fotorelację z remontu całego Simka i silnika bo mam sporo zdjęć porobionych i kilka uwag i propozycji które można zastosować przy takim remoncie. |
Chętnie zobaczę i poczytam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|