|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ausdauer
Simson Fan
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:03, 10 Maj 2009 Temat postu: Nie odpala, prawdopodobnie pierścień |
|
|
Witam, jechałem wczoraj z kuzynem na jego simku (on kierował) na full gazie i w pewnym momencie usłyszeliśmy odgłosy jakby pęknięcia i gwizdu albo pisku. braliśmy na pych to pyknął kilka razy i zgasł. Gaźnik jest dobrze ustawiony przeczyszczony, zapłon też idealnie ustawiony iskra jest ładna, kompresja nie spadła ani trochę, wszystko git tylko nie zapala. Moim zdaniem jest to pierścień, ale przed rozbieraniem chciałbym się dowiedzieć jakie mogą być jeszcze przyczyny zepsucia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pampej
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:47, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Fachowcem w tej dziedzinie nie jestem ale na moje to poleciało któreś łożysko igiełkowe na korbowodzie albo się przytarł silnik. Jeśli jechałeś na full gazie we dwóch to niestety musiało coś polecieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ausdauer
Simson Fan
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pampej napisał: | Jeśli jechałeś na full gazie we dwóch to niestety musiało coś polecieć. |
nie musiało bo wiele razy tak robiliśmy i nic nie było a po za tym to tylko tak przez 20 sekund zawsze. jeśli łożysko to dobrze, ale raczej napewno pierścionki... gdyby łożysko igiełkowe poszło to by pewnie zapalił jeszcze i chodził, a tu tak nagle zgasł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 0:46, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niejednokrotnie pokonywałem odcinki po kilkadziesiąt, kilometrów z gazem do spodu (podczas dalekich wyjazdów po kilkaset kilometrów) i jakoś nic mi nie strzelało ani nie wypadało. Ja nie wiem jak wy składacie te silniki że macie takie problemy.
Ok, jaką masz kompresje na ciepłym (o ile mierzyłes wczesniej i pamiętasz) i na zimnym silniku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ausdauer
Simson Fan
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:37, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. ja go nie składałem 2.kompresja była i jest bardzo dobra, taka jaką mam u siebie, nie mierzone na przyżądzie ale oceniam na dobrą(o dziwo)
widzę że sami spece na forum... zwaliłem cylinder i sie okazało że zabezpieczenie wyskoczyło i wtopiło się w tłok genialnie. temat do zamknięcia
Ostatnio zmieniony przez ausdauer dnia Nie 16:52, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|