|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 16:07, 26 Cze 2013 Temat postu: nie wkreca się na obroty |
|
|
Siemka dziś sobie jechałem normalnie do sklepu i tak . wracam jadę na trójce połowa gazu i odrazu buuuuuu póściłem gaz trzymałem na początku manetkę i jakoś dojechałem ale nie trzymał równego gazu.
przed chwilą chciałem jechać do sklepu ale odpaliłem na obory wejść chciał tak w 30% noi odkręciłem kapę gdzie zapłon się ustawia i magneto ustawiłem tak żeby platyny jak kopnę odrazu się otworzyły odpaliłem do połowy gaz i jakoś chodził ale utrzymać się nie mógł ok dojechałem do tego sklepu jakoś ^^ przyjechałem i tak dopiero jak ssanie naduszę i całą manetkę gaz to normalnie chodzi ale jak naduszę ssanie na wolnych gaśnie tak samo z odpalaniem na zimnym jak ssanie nie odpali jak gaz to tak noi co go boli
ale najbardziej mi chodzi oto czemu on nie chce wejść na obroty ??? tylko na poczatku manetke trzymam a jak ssanie to muszę dać całą rurę^^ i tak samo jest na biegach PROSZĘ O POMOC BO NIEDŁUGO BD MUSIAŁ JEŹDZIĆ NA BUDOWĘ A NIE CHCE MI SIĘ ROWEREM 10 KM JECHAĆ
Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Czw 21:37, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:43, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Mógłbyś spróbować zmienić dawkę na iglicy, moim zdaniem zapłon ma tu małe znaczenie, spróbuj na początek podnieść iglicę o jeden ząbek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 16:51, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
czy to jest możliwe że przedtem normalnie chodził na tych ustawieniach a teraz coś nie tak ale ok sprawdzę czyli zmiejszyć mu poziom paliwa a zapłon jest dbd ustawiony
hmm dziwne to jest ale chwilę temu byłem w garażu i tak
zdemontowałem cały gaźnik odkręciłem tą pokrywę czy coś (od gazu)
odkręciłem od ssania zmieniłem na 2 ząbek od góry bo było na 1 to wg tylko stał na wolnych obrotach zmieniłem znów na 1 ząbek od góry i zauważyłem w ssaniu że jest luz tzn że jak ssanie się dusi to nie odbija i podwyższyłem tą śrubką od linki ssania żeby odbijało resztę skręciłem tak jak było wyszłem odpaliłem go i stał na wolnych obrotach i rura pięknie chodził jak marzenie i mam do was takie pytanie co go bolało oraz nawet jak stoi na wolnych obrotach to słychać takie coś jakby dzwoniło w silniku ale także jak jadę na 3 pełna rura to dobrze wtedy słychać na innych biegach tak nie jest tylko na 3
Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Śro 17:51, 26 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:53, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
simsens51 napisał: | czy to jest możliwe że przedtem normalnie chodził na tych ustawieniach a teraz coś nie tak |
Nie , na taki stan rzeczy składa się kilka czynników: coś się zużyło (nie w takim tempie), coś się przestawiło, uległo awarii lub pszypchało - kolejność dowolna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 19:02, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
no tak masz też rację ale rozmawiałem z dziadkiem i podobno coś się z tym ssaniem stało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:07, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
simsens51 napisał: | no tak masz też rację ale rozmawiałem z dziadkiem i podobno coś się z tym ssaniem stało |
Odczep linkę na rozgrzanym silniku żeby mieć pewność że tłoczek zamknął dyszę ssania i zobacz jak się zachowa, jeżeli to wina zalewania przez ssanie to się wyjaśni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:10, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zmień nazwę tematu. W przeciwnym razie temat leci do kosza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:09, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie , na taki stan rzeczy składa się kilka czynników: coś się zużyło (nie w takim tempie), coś się przestawiło, uległo awarii lub pszypchało - kolejność dowolna. [/quote]
Po pierwsze ortografia.
Po drugie nie wierzę w coś takiego żeby coś mogło się przestawić, owszem może platyny przez luzy na łożyskach, ale nie wierzę żeby gaźnik mógłby się sam z siebie przestawić, ja nic nie grzebię co chwilę, i nic mi się nie przestawia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:58, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="stasiu007"]
Cytat: | Po pierwsze ortografia.
Po drugie nie wierzę w coś takiego żeby coś mogło się przestawić, owszem może platyny przez luzy na łożyskach, ale nie wierzę żeby gaźnik mógłby się sam z siebie przestawić, ja nic nie grzebię co chwilę, i nic mi się nie przestawia. |
Po pierwsze wiara nie ma z tym nic wspólnego.
Po drugie jeżeli sprężyna śruby regulacji jest zmęczona (luźna) nie spełnia swojego zadania i dochodzi do rozregulowania. Ponadto chwyty statora mogą nie trzymać itd. Zapewniam Cię jest troszkę możliwości, zrozumiesz gdy się to Tobie przytrafi i sam będziesz szukał pomocy.
Co do mojej ortografii, jest jaka jest i cieszę się niezmiernie że jestem w stanie wykrzesać z siebie tyle sił a żeby takiemu młodziakowi odszczekać się tym postem.
Tak na marginesie mnie też się nic nie przestawia, jednak żeby tak było to trzeba zadbać o szczegóły.
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Czw 17:59, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:04, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie w CEZECIE gaźnik sam się rozregulowywał pod wpływem drgań. Było widoczne jak śrubka się odkręca. Także może tak być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Czw 21:41, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
właśnie chyba sprzedam tego mojego sima bo naprawdę takich kłopotów nigdy nie miałem a luz na łożyskach jest sprawdzane było minimalne ale jest (
ale powiem tak odkręciłem kape gdzie jest filtr odpaliłem sima pochodził i cała rura do końca nie chciał się wkręcić nie robił buu tylko normalnie chodził ale nie chciał się wkręcić potem przyłożyłem rękę do filtra trochę lepiej już było ale nie do końca zakryłem prawie cały filtr i do końca rura noi wkręcał się normalnie przy gaźniku wkręciłem śrubkę od powietrza do końca prawie się wkręcił do końca ale jeszcze nie to co może mieć winę ?
a na rozgrzanym silniku odchaczyłęm tą linkę od ssania i nic się nie stało^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:57, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pewnie sprzedaj simsona i kup chinola. Znam ten stan kiedy siedzisz przy simku i nie wiesz co mu jest, ale nadejdzie ten moment kiedy go zrobisz, i nim wyjedziesz, jaka wtedy satysfakcja.
A możliwe że simek łapie Ci gdzieś lewe powietrze, osobiście stawiam na simering od strony zapłonu.
Pustack na śrubkach regulacji gaźnika powinny być sprężynki które zabezpieczają przed niepożądanym obrotom śrubek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Czw 22:11, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
heh czy ja mówię że ja chce jakiegoś chinola ?! to jest GÓ.... a nie motor tego sima sprzedam i jakiegoś normalnego kupię ale wiem że ten simson jeszcze bd chodził mam taką ochotę go sprzedać i kupić innego ale nieee. lewego nie łapie ponieważ są nowe simeringi oraz uszczelki nowe na cały silnik więc to nie
Pomoże ktoś czy nie!?
Ostatnio zmieniony przez simsens51 dnia Pon 14:47, 01 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|