 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:29, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a jaką masz iskrę może świecę przeczyść
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:09, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
"Gdzie szukać lewego powietrza" w atmosferze :P
To raczej nie wina tej cewki, sprawdź na innej świecy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:45, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Przez cewkę motor nie może być słabszy. Owszem przez cewę (świetlną) motor może mieć słabsze światła Ale przez przetartą cewkę pierwotną motor nie może być słabszy.
Gdybyś miał bardzie (głębiej) przetartą cewką to cewka mogłaby nie mieć obwodu i wówczas nie dawała by wgl napięcia do cewki zapłonowej (głównej, butelkowej) i nie byłoby wcale Iskry
Jeśli się mylę, to mnie poprawcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:53, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chetnie bym ci pomogl, ale ty sam nie wiesz czego chcesz. Najpierw piszesz o lewym powietrzu. Lewe powietrze za gaznikiem, a przed filtrem powietrza, to nie lewe powietrze, tylko nieszczelny filtr. Lewe powietrze jest przed gaznikiem (uszczelka -laczenie gaznik-cylinder, simmering, uszczelka pod cylindrem, miedzy karterami), lub bezposrednio w nim przez ktoras z dysz.
Pozniej piszesz cos o pierscieniach na zakrecie. Co ma zakret do pierscieni? Jezeli wchodzisz w zakret, puszczasz gaz, pozniej chcesz z niego wyjsc, to wiadomo ze powinienes zredukowac bieg. Daj jakies rzeczowe porownanie, a nie insynuacje odnosnie pierscieni i zakretu. Zreszta, gdyby pierscienie byly zdarte, odczulbys to na kompresji oraz charakterystycznym bardzo pokaznym dzwonieniem/bzyczeniem. Jezeli jest kompresja, przyczyn nie szukaj bezposrednio w ukladzie korbowo-tlokowym.
Tak naprawde, to nawet nie wiem jaki masz problem, bo nie opisales charakterystyki pracy silnika nawet, a zalozyles temat, ktory nie dazy do niczego.
To ja zmieniłem tytuł tematu z nic nie mówiącego na wprowadzający w błąd ("lewe powietrze" jest moje - nie doczytałem dokładnie). Poprawiłem, przepraszam autora. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszpawel2
Nowicjusz

Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:22, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzis ściągałem cylinder i zauwazyłem że tłok od strony gażnika ma tekie małe rowki tak jakby sie tam piach dostał a od strony wudechu jest ładny. czy o to sim może być słaby>????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|