 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano106
Nowicjusz

Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:19, 27 Gru 2014 Temat postu: Nieszczelność skrzyni korbowej? |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Dawno nie zawracałem Wam gitary swoimi rozterkami co do swojego Sima, wiec pora to nadrobić:P Jakiś czas temu zrobiłem kapitalkę silnika - zmieniłem miedzy innymi cylek na s60 i wał na taki z wypełniaczami. Niby wszystko chodzi tak jak powinno, ale kiedy silnik pracuje bez tłumika, zauważyłem ze podłoże pod nim jest całe w czarnych kropkach... Wiem że silniki Simsonów tak czy inaczej pluja troche olejem, do tego mieszanka ma inny stosunek, ale czy to normalne żeby Simek az tak znaczył swój teren?? Wiem ze gaźnik robi swoje i zapłon, ale przed remontem chodziło wszystko poprawnie. Symering od strony sprzęgła nie budzi podejrzeń, nigdzie nie odstaje itp. Nawiazując do tematu posta - przy zamykaniu silnika przesunęła mi się delikatnie uszczelka pomiędzy połówkami, nieznacznie, ale jednak. Czy to możliwe że skrzynia korbowa jest nieszczelna od strony skrzyni biegów i przez to bierze mi z niej olej? Mozna jakoś sprawdzic jej szczelnośc tak żeby nie robic sobie roboty? Wiem że do wszystkiego mozna dojśc metoda prób i błędów, ale cienko u mnie z wolnym czasem i wolałbym nie błądzić tak bardzo. Dodam że używam oleju Stihl, swiece dosc czesto trzeba czyscic bo są problemy z odpalaniem po kilku startach. Do tej pory przejechalem po remoncie może z 50km. Z góry dzieki za wskazówki. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz

Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a jaką mieszankę robisz ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:10, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czy są śladu oleju na wale korbowym, kiedy zdejmiesz cylinder i kręcisz wałem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES

Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:43, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dwusuw zawsze będzie trochę pluł jak go przymulasz , jeżeli go teraz docierasz to pewnie nie dajesz w palnik ,dodatkowo niska temperatura robi swoje . Jężeli go tak pozamulasz pare razu to niespalona mieszanka zaczyna się zbierać w komorze korbowej i potem są takie problemy . Załóż nową świece i go porządnie przepal pojeździj trochę po prostej drodze niech wypali wszystką zaległą mieszanke. Rozumiem , że gaźnik oryginał na fabrycznych ustawieniach ? Żeby sprawdzić komorę na szczelność są sposoby ale na szybkiego bez grzebania nie zrobisz nic .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|