|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:29, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie polecam tego robić, przez to spaliny będą miały mniej miejsca do przebicia się, przez co może być słabszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:59, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no tak, ale raczej jakoś trzeba to zmodyfikować, oryginalne rozwiązanie jednak się nie sprawdza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:31, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja to tak rozwiązałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:44, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Opisałem w raz z fotkami jak sobie z tym poradziłem. (wystarczy poszukać) Po pół roku mogę dzisiaj z czystym sumieniem powiedzieć że po minionym miesiącu eksploatacji nie dało się dociągnąć nakrętki nawet o milimetr i jest szczelne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damisvanbeat
Nowicjusz
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:10, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj mam zrobione tak jak stasiu007 zaprezentowal dobry szybki panent i skuteczny:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amator1997
Bywalec
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:02, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tez mam to samo co stasiu bo gwint mi sie rozwalil i powiem szczerze ze tlumnika na sile nie mozna ruszyc i jest szczelny. opier*ol caly gwint i uszczelke silikonem skrec mocno poczekaj az wyschnie i powinno byc ok;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:20, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Patent Stasia jest dobrym patentem, jednak można to zrobić trochę inaczej... dokręcamy maksymalnie nakrętkę kolanka, do tej nakrętki należy przyspawać (po prawej stronie) podkładkę bądź nakrętkę m6. Wiercimy nie za duży otwór w jednym z żeberek cylindra po czym zakładamy dość masywną sprężynę w otwór nakrętki (która jest przyspawana do nakrętki kolanka) a następnie jej koniec wkładamy w otwór który wywierciliśmy. Sprężyna powinna być naprężona. Po wykonaniu takiego patentu nic nam się już nie odkręci...
W moim Simsonie kolanko też się często odkręcało. Zrobiłem tak - kupiłem nową podkładkę miedzianą (ta która uszczelnia kolanko na łączeniu z cylindrem) dałem też podkładkę sprężystą (taka jak powinna być) gwint cylindra/nakrętkę dobrze odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną a następnie gwint na cylindrze posmarowałem klejem do śrub marki CRC (dobry klej) całość mocno skręciłem. To był tylko test bowiem myślałem ,że klej wypali się pod wpływem temperatury.... a tu miła niespodzianka - trzyma do dziś
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|