|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:12, 30 Lip 2013 Temat postu: odkręcająca się nakrętka kolanka |
|
|
Witam. Mam uporczywy problem z odkręcającą się nakrętką mocującą kolanko z cylindrem. Od jakiegoś czasu miałem nieszczelny wydech, nakrętka też była poluzowana ale jej nie dokręcałem bo i tak był nie szczelny. Postanowiłem się z tym uporać, wszystkie łączenia uszczelniłem, na łączeniu kolanka z cylindrem zastosowałem podkładki miedziane dokręciłem mocno ale z wyczuciem i odpaliłem. Szczelność okej ale po jeździe testowej, jakieś 2km zmienił głos - czyli poluzowała się nakrętka. Myślałem, że za słabo dokręciłem, jednak jak się potem okazało mimo dokręcania po każdej nawet najkrótszej jeździe się odkręca. Jak bym mógł rozwiązać ten problem z tym odkręcaniem? Jest niby ta podkładka z ząbkami która ma zabezpieczać ale to nie zdaje egzaminu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:27, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Podegnij tą podkładkę zabezpieczającą, a nakrętkę dokręć ile wlezie, możesz jeszcze gwint posmarować pastą do tłumików, ale później troszkę ciężej będzie to popuścić, ale tylko troszkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:59, 31 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Podginałem ale ta podkładka nie ma prawa bytu, to słaby punkt simsonów. Wolał bym bez użycia pasty, no ale z ciekawości co to za pasta?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:02, 31 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A ja mam inny pomysł. między kolanko a cylinder wsadź podkładkę sprężynującą i dociągnij porządnie. Tak z ciekawości jak dokręcasz kolanko?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:39, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Sprecyzuj pytanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:34, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No masz klucz do tego przeznaczony, czy jakimiś innymi sposobami?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:46, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kluczem, taki co mi się akurat w te rowki mieści, dokręcam do oporu i potem z wyczuciem do momentu mocnego ściśnięcia się podkładki. Ale co to ma do tego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:33, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dużo. Spróbuj robić to tak jak ja, chyba że nie masz wyczucia. weź duży śrubokręt. włóż go w ten rowek i pukaj w niego tak aby ta nakrętka się dokręcała. Ja zawsze tak robię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:39, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No chyba nie. Pierwsze czego próbowałem to była podkładka o której mówisz, dokręciłem ile się dało a mimo wszystko się odkręciło. O nie, nie pukać to wiesz kogo możesz, w taki sposób się nie dokręca.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:47, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze można spróbować tzw. "żabką". Byłem kiedyś na wulkanizacji żeby mi dokręcili, wziął wulkanizator mocno dokręcił i jakoś trzyma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:34, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak że zastosowalem dodatkowy uchwyt trzymający kolanko( nie wiem czy był on w standarzie bo wielu go nie ma) przed łączniem z tłumikiem i przez to rura jest sztywniejsza i na nie równościach nie lata jak szmata i co za tym idzie nie rozbija gwintu i nie odkręca śruby.Do tego jeszcze podkladka i jest git.W sr ce sie to sprawdza bo jest do czego mocowac- nie wiem jak w s51 itd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:48, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Próbowałem też usztywnić, bez rezultatu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:22, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
To wydaje mi się że masz wyjeba... gwint na cylu i tu już św. mikołaj nie pomoże z cud wie jakimi normalnymi sposobami.Zalać,przetoczyć,nagwintować i można śmigać.Jeśli nie to kombinuj z redukcją
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smothero
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Limanowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:34, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
gwint jest cały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No jeśli tak twierdzisz to ja już nie wiem.Czytałem że coś tam wiercą jakieś otwory i śruby dają.Ale to już musisz poszukać w temacie patenty
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|