Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odkręcająca się nakrętka kolanka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:12, 30 Lip 2013    Temat postu: odkręcająca się nakrętka kolanka

Witam. Mam uporczywy problem z odkręcającą się nakrętką mocującą kolanko z cylindrem. Od jakiegoś czasu miałem nieszczelny wydech, nakrętka też była poluzowana ale jej nie dokręcałem bo i tak był nie szczelny. Postanowiłem się z tym uporać, wszystkie łączenia uszczelniłem, na łączeniu kolanka z cylindrem zastosowałem podkładki miedziane dokręciłem mocno ale z wyczuciem i odpaliłem. Szczelność okej ale po jeździe testowej, jakieś 2km zmienił głos - czyli poluzowała się nakrętka. Myślałem, że za słabo dokręciłem, jednak jak się potem okazało mimo dokręcania po każdej nawet najkrótszej jeździe się odkręca. Jak bym mógł rozwiązać ten problem z tym odkręcaniem? :/ Jest niby ta podkładka z ząbkami która ma zabezpieczać ale to nie zdaje egzaminu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:27, 30 Lip 2013    Temat postu:

Podegnij tą podkładkę zabezpieczającą, a nakrętkę dokręć ile wlezie, możesz jeszcze gwint posmarować pastą do tłumików, ale później troszkę ciężej będzie to popuścić, ale tylko troszkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:59, 31 Lip 2013    Temat postu:

Podginałem ale ta podkładka nie ma prawa bytu, to słaby punkt simsonów. Wolał bym bez użycia pasty, no ale z ciekawości co to za pasta?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:02, 31 Lip 2013    Temat postu:

A ja mam inny pomysł. między kolanko a cylinder wsadź podkładkę sprężynującą i dociągnij porządnie. Tak z ciekawości jak dokręcasz kolanko?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:39, 01 Sie 2013    Temat postu:

Sprecyzuj pytanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:34, 01 Sie 2013    Temat postu:

No masz klucz do tego przeznaczony, czy jakimiś innymi sposobami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:46, 01 Sie 2013    Temat postu:

Kluczem, taki co mi się akurat w te rowki mieści, dokręcam do oporu i potem z wyczuciem do momentu mocnego ściśnięcia się podkładki. Ale co to ma do tego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:33, 01 Sie 2013    Temat postu:

Dużo. Spróbuj robić to tak jak ja, chyba że nie masz wyczucia. weź duży śrubokręt. włóż go w ten rowek i pukaj w niego tak aby ta nakrętka się dokręcała. Ja zawsze tak robię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:39, 02 Sie 2013    Temat postu:

No chyba nie. Pierwsze czego próbowałem to była podkładka o której mówisz, dokręciłem ile się dało a mimo wszystko się odkręciło. O nie, nie pukać to wiesz kogo możesz, w taki sposób się nie dokręca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichuS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Konina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:47, 02 Sie 2013    Temat postu:

Jeszcze można spróbować tzw. "żabką". Byłem kiedyś na wulkanizacji żeby mi dokręcili, wziął wulkanizator mocno dokręcił i jakoś trzyma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:34, 02 Sie 2013    Temat postu:

Ja powiem tak że zastosowalem dodatkowy uchwyt trzymający kolanko( nie wiem czy był on w standarzie bo wielu go nie ma) przed łączniem z tłumikiem i przez to rura jest sztywniejsza i na nie równościach nie lata jak szmata i co za tym idzie nie rozbija gwintu i nie odkręca śruby.Do tego jeszcze podkladka i jest git.W sr ce sie to sprawdza bo jest do czego mocowac- nie wiem jak w s51 itd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:48, 02 Sie 2013    Temat postu:

Próbowałem też usztywnić, bez rezultatu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:22, 02 Sie 2013    Temat postu:

To wydaje mi się że masz wyjeba... gwint na cylu i tu już św. mikołaj nie pomoże z cud wie jakimi normalnymi sposobami.Zalać,przetoczyć,nagwintować i można śmigać.Jeśli nie to kombinuj z redukcją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smothero
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:34, 02 Sie 2013    Temat postu:

gwint jest cały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:40, 02 Sie 2013    Temat postu:

No jeśli tak twierdzisz to ja już nie wiem.Czytałem że coś tam wiercą jakieś otwory i śruby dają.Ale to już musisz poszukać w temacie patenty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin