|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:20, 08 Paź 2010 Temat postu: oring kopniaka |
|
|
gdzie sie wklada oring kopniaka bo mi tam olej cieknie i musze wymienic a nie wiem w ktorym miejscu on jest najlepiej jakby ktos wstawil fote i zaznaczyl.prosze o szybka odp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:51, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na wałku, od strony mocowania dźwigni startera (czyli tego, czym "kopiesz") jest wgłębienie na ten oring. Około 3 cm od końca wałka.
Możesz go zobaczyć na filmie Lehrvideo (32 minuta)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:39, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli cieknie ci przez ten oring to nie inwestuj w oryginalny oring, tylko załóż trochę grubszy, może być przystosowany do wody, a i tak nie będzie ciec. Przerabiałem już tę sprawę z oringiem, ciągle mi przez niego kapało, zakładałem 2 razy oring oryginalny nowy i tak kapało. Dopiero po założeniu grubszego oringu, właśnie takiego zwykłego od wody przestało zupełnie kapać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:19, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
czyli zeby go wlozyc trzeba tylko odkrecic kopke??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:00, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wystarczy odkręcić kopnik, bo oring zasłania rurka, do której jest zamocowana dźwignia zmiany biegów.
Trzeba ściągnąć lewy dekiel i zdemontować kawałek mechanizmu zmiany biegów (ten, pod którą jest duża sprężyna).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Electronic Turbo
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:49, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a jak zdemontowac tą tulejke?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|