|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek_239
Nowicjusz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:29, 05 Maj 2012 Temat postu: Pali tylko na mocno przyśpieszonym zapłonie.. |
|
|
No to może opowiem moją dziwną historię od początku.
W tamtym roku przerabiałem simsona z elektronika na platynki ( ciągle palące się moduły doprowadziły mnie do szału więc postanowiłem go przerobić ) Zajął się tym mechanik , sam wolałem się za to nie brać , i od tamtego czasu nawet nie zaglądałem do zapłonu bo simson chodził b. ładnie . Ostatnio jednak zaczął być trochę słabszy , słabiej wkręcał się na obroty szczególnie gdy był ciepły . Postanowiłem popatrzeć do zapłonu , patrzę zapłon przyśpieszony na maksa ( więcej się już nie dało bo blokuje ta krzywka która wychodzi z iskrownika) Przestawiałem go więc na wszystkie możliwe sposoby , gdy ustawię go zgodnie z tymi kreskami simson nawet nie zapali . Jeżeli zaczną go przyśpieszać to w końcu zapali ale nie chce się wkręcać . Dopiero gdy przyśpieszę go na maksa simson pracuje jako-tako ale z tego co widzę to strasznie się grzeje ( przyczyna wydaje sie jasna - zbyt wcześny zapłon)
Ma ktoś jakieś pomysły co może być tego powodem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemko
Nowicjusz
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:16, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zmieniaj cewkę butelkową to samo miałem :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalski_4
Bywalec
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:03, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zmieniaj cewkę butelkową, potem tą w magnecie... Nie rozumiem niektórych. Skąd wam przychodzą takie pomysły. Owszem może być cewka do wymiany ale problem może być też gdzieś indziej. Niektórzy od razu by kazali wszystko kupować. A jaką masz pewność przemko, że to akurat cewka? A wgl co ma cewka do przyśpieszonego zapłonu?
Moim zdaniem sprawa będzie jakaś techniczna, tzn odkręć cały iskrownik może tam się coś przyblokowało i podczas ustawiania zapłonu nie chce się przesunąć czy coś w tym stylu. A jaką masz pewność, że te kreski na iskrowniku i na magnecie są dobrze porobione? Ja kiedyś miałem taki przypadek, że kreski pokazywały swoje, a zapłon musiał być ustawiony inaczej.
Przeczytaj jeszcze dokładnie temat, który Pustack Ci podesłał.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|