 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:36, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro pierscien sie wtopil w tlok to jakim cudem on sie nie zatarl?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baloniq92
Nowicjusz

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:07, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak ściągnąłem cylinder, dolna czesc dolnego pierscienia mi spadla na ziemie, górna była stopiona z tłokiem. Górny był spieczony w jednym miejscu. Sciagnąłem, kupiłem nowy zestaw, zrobiłem już dobre 140 km i dalej mi dzwonią... Może trzeba zmienić pierścienie na inne?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simluczek
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Nie 10:50, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Według mnie zapiekłeś pierścień, tak jak ktoś napisał wcześniej, używając simka do celów rolniczych - mała prędkość,duże obrotu-brak chłodzenia. Wiadomo ze jak poleci 1 pierścień to poleci i za chwile 2, bo kto ma odprowadzać ciepło jak nie on?? Wymiana zestawu nie pomoże, zwłaszcza jeżeli poprzedni zestaw pracował długo z tym zapieczonym pierścieniem...
Bardziej obstawiam - szlifen machen z tłokiem MZA lub DDR(jest w cenniku u Kniazia, ale kto wie jaki z niego DDR)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:05, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Kolego... masz dobry olej.
Ludzie przenieście się w końcu na syntetyki a odczujecie różnicę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baloniq92
Nowicjusz

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:56, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Simkiem jechałem normalnie, tak jak zawsze, tzn. tzw sportowa jazda, zmiana biegów na wysokich obrotach, ale nie uzywalem nizszych biegow niz 3 i 4, a jak pierścień poszedł, odrazu stracił moc i zgasł, więc nie jechałem nim Teraz myślę o jakimś dobrym niemieckim tłoku i pierścieniach. Wtedy nie ma prawa nic dzwonić, bo nawet na tym dzwoniącym zestawie sim idzie jak burza. 85 km/h na prostej to dla niego nie jest problem:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|