|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:41, 02 Paź 2010 Temat postu: Po dłuższym dystansie simek gaśnie... |
|
|
Witam:) Mam następujący problem z simsonkiem(SR 50) gdy jadę trochę dalej np. 6 albo 7 km to simson gaśnie, a później ciężko jest go odpalić, albo jak jadę gdzieś szybciej to też gaśnie i też ciężko jest go odpalić, myślałem że coś z pływakiem jest nie tak i za mało paliwa dostaje, ale oglądałem gaźnik i według mnie paliwa jest w sam raz. Jeśli ktoś wie jak mi pomóc to proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez tomek_96 dnia Sob 20:57, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:50, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jaki tłok słabnie podczas jazdy czy jak ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:09, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tłumaczę jeszcze raz: gdy jadę simsonem gdzieś dalej(6-7km) to przy zwalnianiu np. gdy skręcam i obroty są niższe simson zaczyna gasnąć jeśli nie dam mu więcej gazu, tak samo jest gdy jade krótszy dystans ale szybko również zaczyna gasnąć i gdy zgasnie jest problem z odpalniem tzn. normlanie kopie z kopki i nie chce odpalić, a na popych również odpala dopiero gdy popcham tak z 20m albo więcej. Jeśli ktos wie o co chodzi to proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:25, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Co do gaśnięcia: spróbuj zwiększyć wolne obroty śrubą regulacyjną na gaźniku (na ciepłym silniku, wtedy gdy gaśnie).
Trudności z odpalaniem mogą być spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Dyszę główną w gaźniku masz odpowiednią? Sprawdź też luz na lince ssania, obejrzyj swiecę gdy nie chce odpalić. Jeśli jest mokra, to wysusz ją i wtedy zobacz. Jak odpali od razu, to może masz za dużą dawkę paliwa i go zalewa (za duża dysza albo iglica zbyt wysoko).
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Sob 22:26, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:32, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzięki a świcie zawsze jak wyciągam to mam dobrą zawsze jest sucha i ładna opalona brązowa. A może też być tak, że niechce odpalić bo dostaje za mało paliwa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:28, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
oglądałem dzisiaj linke ssanie i jest ok. Oglądałem też świecie i ok, zwiększałem obroty na śrubie regulacyjnej i dalej nic nie dało, a wszystko wygląda tak jakby go zalewało...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:29, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jakiej masz produkcji tłok ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:32, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
hmm nie wiem, a jak to sprawdzić, trzeba rozebrać cylinder?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:36, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ściągnąć cylinder i w środku tłoka powinno coś być napisane (ja w romecie mam tak samo winny był tłok który puchł i blokował się w cylindrze i talk było że coraz był słabszy coraz gorzej jechał i w ogóle aż zdechł )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:37, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
czyli co musiałbym nowy tłok włożyć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:45, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tego nie można być pewnym żę to akurat tłok przyczyn może być wiele ale ja bym wymienił tłok ,pierścionki tylko MZA ja osobiście polecam stazet.pl tanio i szybko tylko pamiętaj po wymianie tłoka i pierścieni trzeba docierać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:50, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
wiem wiem, ja spróbuje jeszcze pogadać z kolegą co to może być, bo zna się na simach więc może też mi coś pomoże
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek_96
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smolnica k.Gliwic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:51, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
czy na podstawie tych zdjęć da sie powiedzieć czy poziom paliwa w gaźniku jest za niski albo za wysoki?:
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj jest 25mm
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj jest 32mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:33, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z tych zdjec wydaje mi sie ze zle przylozyles suwmiarke przy korpusie.
tutaj masz jasny i dokladny schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|