 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec

Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Czw 16:59, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek ma racje,ale powiem inaczej(troche inaczej),daj mi czesci wszystkie ddr a złoze jak piszesz młotkiem i srubowkretem i bedzie chodził ok.Przejechałem na silniku 25tys. km.i to silnik s51 w duo,wiec lekko nie miał i chłodzenie tez ograniczone,tylko wszystkie czesci ddr(cyl. po szlifie).Jeżeli cześći są marnej jakosci to mozna składać jak sie chce cudów nie ma,tylko niespodzianki(niemiłe).Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 17:25, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Gugu, co za niespodziewana wizyta, dobrze Cie "widzieć".
Owszem, może i można złożyć młotkiem i śrubokrętem, ale ja wole tradycyjne metody.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rumcajs_s51b2
Bywalec

Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 17:42, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja najlepiej to bym chcial org narzedzia takie jak sciagacze rozpolawiacz karterow itd. I mlotek ci nie bedzie praktycznie wcale potrzebny
Ostatnio zmieniony przez rumcajs_s51b2 dnia Czw 17:43, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 18:14, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Żeby profesjonalnie wyremontować silnik do simsona ze specjalistycznych narzędzi (do simsona) potrzebny jest tylko siciągacz do magneta. Reszta specjalistycznych narzędzi PROFESJONALNEMU mechanikowi jest niepotrzebna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:25, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o dzwoniace pierscienie lub lozysko igielkowe - zawsze dzwonia. Predzej czy pozniej ale zawsze. Na dobrze dotartym nominalnym DDR nie dzwoni do 15 tys maks.
Jak szybko zaczna dzwonic Twoje pierscienie, zalezy od dokladnosci szlifu, uzytych materialow, dotarcia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 1:28, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Knight, ja zrobiłem 10tys km ale wcale nie robiłem szlifu (był minimalny próg, mniej więcej taki sam jak teraz). Cylindra nie ruszałem, tłok też zostawiłem (oryginał DDR) tylko pierścienie kupiłem nowe (rzekomo niemieckie). Nie zanosi się na to że będzie dzwonić. Cały czas jeźdze na oleju "husqvarna Low Smoke"(1:60). Aż mi szkoda sprzedawać ten moto.
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Pią 1:30, 11 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Gość
|
Wysłany: Pią 2:05, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
mi dobrze zrobil remont i dlatego chyba nic nie dzwoni wszystko nowe i pieknie poskladane a mam pytanie wiecie jak jest filtr powietrze to ta gumka co laczy gaznik z ta tuba do filtra to ma byc to uszczelnione czy nie ? bo ja dalem takie opaski 2 co sie srubokretem dokreca a niewiem jak sie nazywaja
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 2:10, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Soviet, zapewne chodzi ci o opaski metalowe, skręcane typu "NORMA".
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec

Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Sob 10:05, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Całkowicie zgadzam sie z opinią administratora.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:31, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie tez dzwonią pierścienie a w dodatku coś puka co mnie najgorzej martwi ale na razie jeżdzę tak.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DAVID
Bywalec

Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RADOM
|
Wysłany: Nie 17:31, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie też dzwoni ale mam cylinder po szlifie i zrobione dopiero 3.000 ale od razu jak złożyłem dzwoniło. mi sie wydaje że to nie pierścienie tylko tłok kołyszący sie w cylindrze. kto ma ciasniej spasowane temu nie bendzie dzwonić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:39, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tłok kołyszący się w cylindrze??? to niemożliwe chyba że masz za mały tłok xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NtaV
Nowicjusz

Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Nie 21:46, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jak by wsadzał tłok to by widział że za mały Małego to wiesz co można mieć.
Jeżeli ci coś dzwoni, wsadź nawet głupi mały a długi śrubokręt przez otwór na świece i zobacz czy niema luzów. Jak będą to masz do wywalenia tłok ze sworzniem (wyrobiony sworzeń i się robią luzy, w późno dostrzeżone może doprowadzić do uszkodzenia wału) miałem tak u siebie, tłok miał luzy, rozebrałem i się załamałem jak zobaczyłem co się stało. Wał był jeszcze ok, zmieniłem łożysko igiełkowe i kupiłem kompletny zestaw cylinder głowica itd.
a też dzwoniło, ale dzwonienie było straszne tak około 55-60 km/h dalej albo było ciche lub wcale.
Po wymianie owych części wszystko ustało, całe dzwonienie itd
Ostatnio zmieniony przez NtaV dnia Nie 21:47, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|