Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po wymianie sworznia...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Czw 17:31, 05 Lip 2007    Temat postu: Po wymianie sworznia...

Ostatnio wymieniłem sworzeń w swoim simsonie. Po założeniu cylindra kontrolnie ręką ruszyłem kopniakiem, i tu poprostu dźwięk jakby pierścienie gdzieś haczyły, no to ponownie zdejmuje cylinter poprawiam pierścienie aby dobrze pasowały na zamkach i z dbałością zakładam cylinder. Efekt taki sam jak wcześniej. Odpaliłem go no i pojechałem, osiągi takie jak wcześniej z tym że zniknęło takie szczelanie na wysokich obrotach (co było spowodowane dużym luzem na sworzniu) ale zato pojawił się ten wnerwiający dźwięk pierścieni. Czy wymiana na nowe zlikwiduje ten problem, czy może tłok założyłem odwrotnie (bo mogło się tak stać), o ile jest to różnica jak jest tłok założony. I jeżeli przyjdzie mi wymienić te pierścienie to dadzą one większą kompresje, ale czy osiągi choć trosze się poprawią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:37, 05 Lip 2007    Temat postu:

tłok sie zakłada tak aby strzałka na wierzchu tłoka była w strone kanału wydechowego , a podkładki na sworzniu dawałes ??
spotkałem sie keidys z czym takim ze było 3 podkładki , dwie z jednej strony i ciezej tłok sie ruszał i jakby piszczało :look

wymiana pierscieni zwiekszy kompresje w takim stopniu , zaleznei od tego w jakim stanie miałes stare :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Czw 20:50, 05 Lip 2007    Temat postu:

No podkładki dałem, a co do tych szczałek w kierunku okienka wydechowego to nie wiem. Pierścienie są stare, więc wymiana da chyba zauważalny efekt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Czw 20:53, 05 Lip 2007    Temat postu:

Sprawa jest taka,nie mozesz pisać czy tłok dobrze włożyłeś,ty masz go dobrze włozyć!Masz prawo i rozumiem to nie wiedzieć tego,jeżeli masz jakies wątpliwości spytaj na forum.Jest tu grupa fajnych zyczliwych kolegów,pomogą napewno.Jezeli na tłoku nie ma strzałki włoz tłok tak aby zamki pierscieni były od strony kanału wydechowego.Wymiana pierscieni to zabieg na nienajdłuższą metę,da to trochę,w zależnosci jakie są pierścienie.Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Czw 21:33, 05 Lip 2007    Temat postu:

Popatrz na ten tłok ale nie jestem pewien bo możliwe ze mogło by ci go już rozdupcyć jakbyś żle złożył
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:48, 05 Lip 2007    Temat postu:

Byc moze ze zle zalozyles pierscienie i wciskajac cylinder zamki wcisnely sie nieco do srodka - to taki malo optymistyczny scenariusz, ale rzadko sie to zdarza.

O ile dobrze pamietam to nawet gdy tlok zalozysz odwrotnie, to zamki nie wyjda na kanale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 13:51, 06 Lip 2007    Temat postu:

No faktycznie, mam założony tłok na odwrót, ale nie mogłem nawet zauważyć tej szczałki gdzyż nagar ją zakrył. I mam jeszcze jedno pytanie, średnica mojego cylindra to 38mm, czy to jest cylinder bez szlifu czy już ze szlifem. A jeżeli już jest to jaki, pytam się bo jade kupić dziś pierścienie, a chyba się je kupuje tez na nominał tłoka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pią 17:21, 06 Lip 2007    Temat postu:

to raczej nominalny 38,00 bo wymiar tłoka 37,98 ale jezeli masz 38,zwroc dobrze uwage czy przypadkiem nie pisze na denku np.38,24 bo to juz po szlifie.Czesć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 20:05, 06 Lip 2007    Temat postu:

No to git, kupiłem nowe pierścienie, i już wszystko założyłem. Tylko szkoda gadać o efektach, dzwoni, brzęczy jeszcze gorzej, a na średnich obrotach to taki dziwny dźwięk jest, jakbym metal o metal stukał. Naprawde nie wiem co jest, teraz napewno jest dobrze założony tłok, pierścienie raczej tak, starałem się aby przecięcia dokładnie pasowały na zamki, morze jak się troche dotrą to się zmieni?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pią 20:18, 06 Lip 2007    Temat postu:

Pisałem ze wymiana pierścieni wiele nie zmieni,ten stuk jest równiez na wolnych czyli cały czas?moze tłok puka o głowice,tak niekiedy bywa jezeli przy dokrecaniu przesunie sie głowice.Czesć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 20:41, 06 Lip 2007    Temat postu:

No wcześniej nie było tego metalicznego dźwięku, ale on jest na średnich obrotach, nie cały czas. Natomiast w całym zakresie obrotów to nic tylko te wnerwiające brzęczenie pierścieni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pią 20:46, 06 Lip 2007    Temat postu:

Daj gg popiszemy albo napisz na moje bedzie tak że, sie nie narzucam.czesć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin