|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:23, 01 Cze 2010 Temat postu: Po wymianie tłoka blokuje się on na wysokich obrotach |
|
|
Witam!
Mam problem- otóż wymieniłem tłok przy cylindrze 60 na nowy bo stary się po prostu zużył i dotarłem go już ponad 50 km i dziś spróbowałem wkręcić go pierwszy raz na wyższe obroty w czasie jazdy i po prostu zablokowało mi tłok i tylne kolo zahamowało na smyka jak nacisnąłem sprzęgło zapalił normalnie na pycha i jechał ok- potem sytuacja się powtórzyła!
Jaka może być przyczyna i jak ją usunąć!
z góry dzięki
Edytowałem tytuł. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:43, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
tłok puchnie jakiś szit kupiłeś albo za słabe smarowanie, a to się chyba do 100 dociera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RedShadoW
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:48, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
zależy jeszcze jak ktoś dociera. Ja zawsze jade sobie 4 na leciutkim gazie i po 10 km spoczynek 10 min i tak powiedzmy 3-4 pełne baki spale i tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwieku
Bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:20, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Janaszioom napisał: | tłok puchnie jakiś szit kupiłeś albo za słabe smarowanie, a to się chyba do 100 dociera |
Zastanów się. Jemu blokuje tłok po czym puszcza i jedzie dalej. Ja tak maiłem gdy założyłem nowy cylinder wraz z tłokiem i przy uszczelnianiu cylindra, trochę silikonu dostało się do komory wału i zasysało zaschnięty sylikon przez kanały płuczące do komory spalania i tłok blokowało, ale z tego co wiem, Szymon nie uszczelniał cylindra na sylikonie. Może to być ukruszona jakaś cześć kartera, podzespołu znajdującego się w skrzyni, komorze sprzęgła lub przy kopniku jest taka blokada i ona mogła się po prostu urwać i to może blokować się miedzy koszem sprzęgłowym a trybą na wale.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:32, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem o puchnięciu raczej nie ma mowy bo objawy puchnięcia są inne, i to tez raczej nic ze skrzynia bo to wyczuwalnie coś w cylindrze jest - może jakieś inne propozycje !
Ostatnio zmieniony przez Szymek1995 dnia Wto 20:33, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:37, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to ściąg głowice i cylinder i już będziesz miał wszystko jasne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwieku
Bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:02, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
może tam jest jakiś obcy i on blokuje tłok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:19, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie nie jest mozliwe, aby po zablokowaniu tloka na pracujacym silniku po ostygnieciu odzyskac kompresje i zmniejszyc opory tarcia na tyle, zeby silnik mogl swobodnie chodzic. Jezeli przegrzales motor, a pasowanie za ciasne, to tlok jest zatarty, a im dluzej go tak eksploatujesz, tym bardziej niszczysz lozyska, korbowod, o tloku i tulei nie wspomne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:12, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
aha- wiec wymieniłem tłok na nowy i w 100% nie jest to przyczyna puchnięcia.
Rozkręcę dziś cylinder i zobaczę jaka jest przyczyna! A tak w ogóle to co to może być? Macie jakieś orientacyjne przyczyny?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwieku
Bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:03, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Obcy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:46, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No i problem rozwiązany - okazało się że miałem taką małą tulejkę w gwincie na świecę bo stary się po prostu wyrobił i został rozwiercony i nagwintowany na większy gwint w który była wkręcona własnie ta tulejka i ona wykręciła sie minimalnie i po prostu tłok w górnym położeniu o nią uderzał- na szczęście z tłokiem nic się nie stało( nie został naruszony) a głowice wymieniłem na inna DDR i jeździ wyśmienicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|