|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 20:07, 21 Kwi 2008 Temat postu: Pomozcie mi :((( |
|
|
siema nie wiem naprawde co z nim jest, juz nie mam na niego sily nie chce w ogóle odpalic jest iskra bardzo dobra paliwo dochodzi mysle ze zaplon jest dobrze wyregulowany gaznik jest przeczyszczony a on nie chce wogole chycic pomocy (" border="0" />
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:13, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
na po pych próbowałeś ? zapłon na pewno dobrze ? platynki masz? świeca jest zalana ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 20:23, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tak na popych tez próbowalem i nic nawet z tlumika nie strzeli swieca jest zalana a co do zaplonu to mysle ze dobrze pokrywają sie 3 kreski i na przerywaczu jest 0.4 to mysle ze dobrze a tlok jest na 1.8 bo mam 50 ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek16
Bywalec
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 20:28, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a chociarz zagada Ci simek?? a nie gubi sie iskra??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 20:32, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nic zero reakcji a iskra jest caly czas mysle, ze sie nie traci w cylindrze tylko mam pytanie co do zaplonu bo ustawialem go 1 raz czy jak sie 3 kreski pokryją (na statorze z karterem i magnetem) to przerywacz ma byc wtedy zamkniety czy rozwarty na 0.4 bo moze to jest tego powodem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiwik92
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:43, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
platynki mają sie zacząć rozchodzić jak tłok jest 1,8 od maksymalnego punktu.a co do tych kresek to nie wiem bo ja tak nigdy nie ustawiałem:(i zobacz na innej świecy bo pod ciśnieniem może iskra znikać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek16
Bywalec
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 20:46, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
platynki maja sie rozwierać 1.8 przed maksymalnym połorzeniem tłoka,i pewnie dlatego Ci nie chodzi bo zle masz zapłon ustawiony...bo jakby był dobrze to chodziarz by pyrkna:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 20:48, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
znaczy tak mam wlasnie ustawione ;/ kiedy jest na 1.8 to sa one rozwarte na 0.4 ;/ ale moze dalej cos w tym nie tak;/
Ostatnio zmieniony przez AdrianTBS dnia Pon 20:50, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek16
Bywalec
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 20:50, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a mierzyles przyrządem ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 20:51, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nie,nie mam wlasnie takich bajerów wszystko na oko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiwik92
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:06, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
jak jest 1,8 to są rozwarte czy sie zaczyna rozwierać???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 21:09, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
rozwarte
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek16
Bywalec
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 21:09, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ej na oko to wiesz co mozna, jest w download jak ustawic zapłon z przerywaczem mechanicznym,wszystko jest opisane dobrze,ja z niego kozystalem i zawsze mi sie udawało ustawic!!! to niejest trudne,moim zdaniem to masz zle zaplon ustawiony...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiwik92
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:12, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w mechanicznym pisał jeden kolega
pis oryginalnie do s50
jak ustawić zapłon mechaniczny (wersje N, B, B1): Najpierw, podobnie jak w przypadku elektronika, trzeba wiedzieć, w jakiej odległości od maksymalnego górnego położenia tłoka ma nastąpić zapłon. W przypadku Simsona S50 jest to 1,5-1,8 mm. Oznacza to że zapłon ma nastąpić gdy tlok, poruszając się w górę, jest 1,5-1,8 mm przed swoim maksymalnym położeniem. Wykręcamy świecę. Najlepiej zmierzyć np. minimalną odleglość tłoka od górnego końca gwintu, w który wkręcona była świeca. Później do naszego pomiaru dodajemy 1,5-1,8 mm i ustawiamy tłok (kręcąc kołem magnesowym) tak, aby odległość tłoka od górnego końca gwintu wynosiła dokładnie tyle (oczywiście tlok ustawiamy, "prowadząc go" do góry !) Mamy zatem tłok ustawiony w pozycji 1,5-1,8 mm przed jego górnym położeniem "w drodze" do góry. Teraz markerem zaznaczamy dwie kreski naprzeciw siebie - jedną na silniku (nie na podstawie iskrownika, do której przykręcone są cewki, tylko na silniku, bo podstawą iskrownika będziemy regulowac zaplon !), a drugą na kole magnesowym. Chodzi nam teraz o to, żeby zapłon następował dokładnie wtedy, gdy te kreski są naprzeciw siebie (czyli gdy tłok jest w odpowiednim położeniu względem silnika). Ponieważ platynki zwierają cewkę zasilającą (wyłączają zaplon) to zapłon następuje wtedy, gdy się one rozwierają. Przy naszych wcześniej narysowanych kreskach skierowanych naprzeciw siebie (czyli gdy tłok jest 1,5-1,8 mm przed swoim górnym maksymalnym położeniem gdy idzie do góry) powinien nastąpić zapłon. "Luzujemy" więc korpus do ktorego są przykręcone cewki i ustawiamy go tak, aby przy takim ustawieniu tloka względem silnika (kreski naprzeciw siebie) nastąpił zapłon (moment rozwarcia platynek, który regulujemy właśnie korpusem). Doprowadzamy do sytuacji, kiedy jednoczesnie nasze kreski się spotykają i platynki rozwierają. Nie zapomnijcie tylko przykręcić korpus jak juz go dobrze ustawicie. I najlepiej co jakiś czas sprawdzić czy wszystko w porządku, bo czas rozwarcia może się zmieniać z czasem, na skutek wycierania się elementów, które o siebie pocierają.
i poczytaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 21:17, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no tez tak mysle musze nad tym posiedzec i poprobowac bo sezon sie zaczyna a on stoi i sie marnuje a jeszcze musze go docierac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|