|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:35, 05 Wrz 2012 Temat postu: Problem po remoncie słabiutki Sim |
|
|
Zrobiłem w Simie remont wymieniłem łożyska ,wał, nowy cylinder , tłok i zacząłem delikatnie docierac, Sim był słaby,no ale miał stopniowo nabierac mocy, miał ale nie nabiera zrobiłem prawie 400km a on toczy się nie jedzie.lekka gjavascript:emoticon('(" border="0" />')órka i 2 bieg błagam o pomoc bo mnie już zaczyna trafiać....javascript:emoticon('(" border="0" />')
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:46, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wymieniłeś w nim sporo części... więc kłania się regulacja zapłonu i gaźnika. Ale przed tym sprawdź czy nie masz zapchanego tłumika i kolanka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:52, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A jaką masz zębatkę w ogóle założoną jedną i drugą? Może masz większą zębatkę założoną...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:33, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zębatkę mam jeszcze orginalną ,zapłon jest dobrze ustawiony bo pali prawie na kopa i świeca ma ceglasty kolor, rozkręcałem cylek i tłok czysciutki tylko trochę nagaru na denku naprawdę brakuje mi już pomysła.Wcześniej miałem cyleki tłok niewiadomego pochodzenia prędkosci wielkich nie miał 60 km ale górki na 4biegu brał teraz 2 abyło i 1 zaówazyłem wyciek oleju z połaczenia cylka z rura wydechowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:19, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wyciek oleju? czy może jest to mieszanka? jeżeli jest to olej to bardzo prawdopodobne ,że pobiera Ci go z silnika. Albo uszczelniaczem lub źle złożyłeś silnik (tzn nie szczelnie).
Ale wtedy Simson by dymił. Dobrze masz ten gaźnik ustawiony i wyczyszczony? jeżeli chodzi o zapłon to jak go ustawiłeś?? nie zawsze książkowe ustawienia zapłonu są prawidłowe. I to nic ,że pali od kopa. Zobacz też ten tłumik czy nie jest zapchany.
O ile się nie mylę to oryginalna zębatka ma 13z... ja mam 14 i Simson ma siłę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:41, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wyczytałem w internecie, że oryginalnie zębatka w Skach była 15 zębowa, nie 13. Też mam 14 i ma dobrą moc. A ten gaźnik czyściłeś w końcu, czy nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:56, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gaznik czyszczony, mierzyłem kompresje i jest 7.5 to dobrze czy nie bardzo ? dziwne to wszystko tłok MZA cylek ALMOT i tak niespodzianki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:36, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
W instrukcji użytkowania motoroweru Simson (posiadam tą książeczkę) jest napisane :
stosunek sprężania 9,5:1 i to na cylindrze 50cm3. Wniosek nasuwa się sam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:31, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzis wymieniłem nowy tłok rozmiar 3,98 badam kompresję dalej 7,5 oglądam cylek nie ma żadnych rys co robic jestem bliski zwariowania. proszę javascript:emoticon('(" border="0" />')o radę.
Ostatnio zmieniony przez piotrek12 dnia Sob 17:06, 08 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:42, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ale kompresję możesz tracić także przez nieszczelność całych karterów itd itp.Spróbuj zastosować uszczelkę między cyl a głowice-chyba że ją masz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:20, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Uszczelka jest.tylko zastanawia mnie że przy montażu tłok lekko wskoczył , gdzie poprzedni cyl miał lekkie opory. Mam pytanie co to jest za numeracja tłoków nominalnych 3.98,3.99 a nawet 4.00.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:11, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Do cylindra 50cm3 montujemy tłoki 3.97/3.98... w swoim Simsonie nie wiem jaką mam kompresję. Słuchaj może problem nie tkwi w cylindrze i tłoku? Jak to jest z tym zapłonem? spróbuj go przyspieszyć (stator w lewo) regulowałeś gaźnik ? daj mu więcej paliwa i zobacz jak jeździ... jak gorzej to zmniejsz. Przez forum można tylko doradzać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek12
Nowicjusz
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:42, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Czy jak zmienie tzn.przyspiesze zapłon to zwiększe kompresje ? bo jak ma 7.5 to jaka morze mieć moc ? dzięki za poradę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parker11@vp.pl
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:31, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak mierzyłeś kompresie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:41, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A co ma zapłon do kompresji? Kompresja to ciśnienie w cylindrze, które świadczy o zużyciu lub nie tulei, tłoka, pierścieni. Zapłon nie ma wpływu na kompresje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|