|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:29, 18 Lip 2012 Temat postu: Problem prędkość .. |
|
|
Siemka mierzyłem ostatnio samochodem v-max Simsona mojego i wyszło tylko 50 na godzinę czemu tak wolna co morze być przyczyną ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:40, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
możliwe że zębatki musiałbys pozmieniac zębatki. Lub zwiększyć dawkę, albo założyć stożkowy filtr powietrza, dużo jest rzeczy które można wykonać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:46, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A jaka zębatka w przodzie powinna być najlepiej a jaka z tyłu żeby był szybki simson ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:32, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
najpierw zobacz jakie masz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Śro 11:48, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Masz napompowane koła ? I jak długo twój simson nie widział wymiany tłoka pierścieni czy szlifu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:58, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
cylinder i tłok i wał wymieniał mój tata bodajże 2lata temu a koiła mam napompowane ale nie do końca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:02, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to daj im trochę wiatru, tak żeby się nie uginaly.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:26, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A jaki to simson sr50 czy s51? i jaki masz tam cylinder wał kosz sprzegłowy? bo nie masz co wiekszych zebatek wkladac jak moze masz 50cm cylinder i sily nie bedzie mial na wiekszych zebatkach i aby wolniej bedzie jechal
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:32, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Czytając ten temat odnoszę wrażenie ,że to jedna wielka parodia. Kolego przepraszam ,że zwrócę Ci uwagę ale pisze się ''może'' ja też nie jestem orłem z ortografii ale to aż razi w oczy. Stasiu jaką dawkę? paliwa? to raczej nie to. I co tu da filtr stożkowy? to tylko mit wyssany z palca. Wiem bo mam taki. Na nim Simson pracuje gorzej (przynajmniej na serii). Jaka powinna być zębatka? to zależy... ja Ci proponuje założyć 14z (jest optymalna). ''A koła mam napompowane ale nie do końca'' dobre... kacper123190 zobacz ,że kolega ma cylinder 60cm3 a Simson to s51. Kosz sprzęgłowy do takiego seta to tylko oryginalny.
mezolol155 przyczyn może być wiele. Podstawowe czynności to: czyszczenie tłumika i kolanka, zmierzenie ciśnienia w cylindrze, czyszczenie i regulacja gaźnika. Możesz też sprawdzić zapłon... sprawdź jaką masz zębatkę. Kolanko nie blokowane (w blokowanych wersjach kolanko miało ok 50cm). A cylindry miały pomniejszone okno wydechowe. Ale to raczej nie to gdyż piszesz ,że cylinder wymieniał Ci tato na nowy.
Szkoda ,że nie podałeś ile masz biegów. Bo np po Simsonie 3b nie ma co się spodziewać cudów... Ale jak by nie było te 60km/h powinien jechać spokojnie.
P.s nikogo nie krytykuje tylko poprawiam wypowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:03, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
simson 4b
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:05, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
No ja ci powiem tak mam tuningowy s60 zębatkę 16 z przodu z tyłu zwykłą wał z wypełniaczami kosz sprzęgłowy s70 i leci 65 powiem ci ze to tak idzie tam liczniki pokazuja jakies 80 a to gowno prawda kolega ma zipp vapor chinola z cylinder s80 na liczniku mu pokazuje 80 zamyka go a i tak go simkiem biorę i na starcie i na v-max najwyżej jak masz kasę to kup gaźnik amal 16T z wysyłka 180 zł ja kupiłem do drugiego simsona to muszę przyznać ze dużooo daje mocy i simson dużo ładniej odpala chodzi na wolnych ładniej się wkręca i tp. warto jest dać 180 zł A i jak kolega wyżej pisał wyczyść tłumik bo ja też kiedyś miałem cały zapchany i takiego muła miał ze omg. a nagaru to z szklanka była jak go oczyściłem to nie ten simson
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:42, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Simson 3b nie ma wcale dużo mniejszych osiągów od 4b. Prędkość jest podobna, tylko ma inne przełożenia, na poszczególnych biegach.
I dlaczego uważasz że to nie może być dawka paliwa? Dostaje zbyt mało paliwa, i nie osiąga obrotów max.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:50, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja pier... Stasiu idź z tego forum na inne jak masz takie teorie wszędzie gadać chyba to jest oczywiste ze jak by za mało paliwa dostawał to by szarpał na full gazie i by musiał ssanie trzymać... mezol a powiedź mi czy simson ci się wkręca na full obroty na 4 biegu jak się nie wkręca to po prostu wsadź mniejszą zębatkę i będzie lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:08, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A jest napisane że nie szarpie? Jak masz sie czepiać zamiast pomagać to sam idź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper123190
Simson Fan
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Iłowo-Osada Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:05, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
twoja pomoc jakiej udzielasz nie jest nikomy potrzebna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|