|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:12, 26 Sty 2011 Temat postu: Problem z kopnikiem w simsonie s51 |
|
|
Witam. Mam simsona s51 i mam problem z kopnikiem. Problem polega na tym, że gdy jest zimny to nie mogę go zapalić na kopnik, czasami się uda. A wszystko wygląda tak, że kopnik przeskakuje, nie zazębia się, słychać dźwięk nie zaskakujących trybów...zębatki startera są w dobrym stanie, ząbki nie są starte, podejrzewam, że sprężyna za słabo dociska tą zębatkę z bolcem, lecz proszę Was o pomoc w tej sprawie...co to może być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:22, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem, lecz ja miałem wyszczerbione ząbki na kopniku i wałku kopnika. Przyczyną może być także zużyty półksiężyc, ale to bym sprawdzał już w ostateczności, bo aby go wymienić trzeba rozpoławiać silnik. A sprężyna z tego co pamiętam to powinna być naciągnięta o 180 stopni. Sprawdź dla pewności na filmie lehrvideo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:26, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A u mnie nie są wyszczerbione ząbki i nie ma żadnego półksiężyca bo to simson s51...wszystko złożone jak właśnie na filmach instruktażowych..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:45, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt, półksiężyca nie ma, ale jest zębatka. Mogła się wyrobić i już nie działa prawidłowo. A jak kopiesz w kopnik to co słychać? Odbija?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:50, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak już napisałem wyżej...ząbki są ok, nic nie jest wytarte, kopnik odbija..słychać dźwięk przeskakujących trybów..
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Śro 18:51, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:50, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o zębatkę w środku silnika. W modelu s50 jest półksiężyc, a w s51 zębatka - to ona mogła się wyrobić. Jeśli odbija, to sprężyna wydaje się być ok. Nadal obstaje jednak, że źle założyłeś cały ten mechanizm. Sprawdź to jeszcze, bo szkoda rozbierać cały silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:57, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie ta zębatka jest w dobrym stanie...nie widać na niej żadnych oznak zużycia...niedawno silnik rozbierałem, więc sprawdziłem dokładnie i zębatki są ok..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:12, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem , chcesz kopnąć w starter z silnej nogi się przymierzasz a tu chrup (i u mnie w sr50 kończyło się to uderzeniem piszczelą o podłoge na nogi i wyrażeniu ''nosz kur*a'')
Też na oko ta zębatka wyglądała okej , ale zaryzykowałem i kupiłem nową i jednak to pomogło.
Wymień te zębatki i problem ustanie, mówię ci :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:22, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mówisz tylko o tej zębatce w silniku czy o obydwu zębatkach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Oby dwie są w silniku
Mówię o tej ze środka silnika i tej od dekla
Ostatnio zmieniony przez karolsr dnia Śro 22:23, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:26, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No też o tym myślę, narazie tak zostanie bo niedawno robiłem koło silnika i od nowa rozbierać mi się go nie chce...czasami złapie to go zapalę a jak nie to na popych i już
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinek
Nowicjusz
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:33, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, że w tym temacie ale problem podobny. Czy można wymienić wałek startera bez rozpoławiania silnika ? Wiem że jest tam seger zabezpieczający tylko z której strony ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:31, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, możesz wymienić bez rozpoławiania. Seger jest od strony "zewnętrznej" a nie w środku silnika (zobacz ok. 12 i 30 min. filmu Lehrvideo).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|