|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:19, 20 Sty 2011 Temat postu: problem z odpaleniem... |
|
|
Czesc.
Mam do was pytanie, bo nie wiem czemu moj simek nie pali, iskra jest paliwo tez, dodam tylko ze robiłem wymiane klinu na wale, a tak po za tym nic. Nie wiem co mu lezy na sercu ze niechce "isc", mozecie mi pomoc. ?! mam simsona sr 50
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Może klin nie blokuje dobrze magneta albo go ścięło? Sprawdź, czy magneto sztywno siedzi na wale: włącz bieg, zablokuj ręką/nogą tylne koło i spróbuj je obrócić na wale.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Czw 22:01, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:21, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kirownik, zrobiłem tak jak pisałeś, wrzuciłem na 1 bieg, zatrzymałem tylne koło i przekręciłem magneto. Magneto sie obruciło wraz z wałkiem dodam tylko ze w jednym momencie poczułem nie za mocny opor, ale sie opkreciło, no a afektu nadal nie ma. :-(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:31, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak miałeś na biegu i zatrzymane tylne koło (a tym samym wał korbowy), to jakim cudem magneto ci się obróciło?
Klin jest za płytki albo masz za słabo dokręcone magneto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:14, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kierwonik, jednak zle dokrecilem magneto, juz to z korygowałem i simek odpala, ale teraz mam inny problem strasznie mi kopci, a po zapaleniu obroty mi maleją i gaśnie, a jak probuje ruszyc to tez gasnie ;/ dodam tylko ze mam nowy gaznik. I jeszcze jedno na postoju jak dodam gazu to obroty ida na full, nie dusi sie , a odpala od kopa.
Ostatnio zmieniony przez bartek393 dnia Sob 12:04, 22 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY Sob 15:09, 22 Sty 2011 Temat postu: gasnący silnik |
|
|
Czesc, co moze byc przyczyna gasnącego simka sr50.
Gdy go odpale to obroty sa wysokie i powoli spadają do 0. Podobnie jest przy ruszaniu
Po co zakładasz nowy temat z tym samym pytaniem, co w poprzednim poście tego tematu? Przeniosłem posty. Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:20, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY Sob 15:09, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
przytkany kranik/gaźnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
turbosprezarka
Nowicjusz
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąć dziewczyne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:49, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY Sob 15:10, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wyczyścić gaźnik,może jest zapchany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:01, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY Sob 15:10, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Może łapie ci lewe powietrze (nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:08, 22 Sty 2011 PRZENIESIONY Sob 15:11, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a to ze jak wrzuce bieg tez mi gasnie czym to moze byc spowodowane??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:33, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Brakiem sprzęgła? = Regulacja sprzęgła? Olej to wymiany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:38, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sprzeglo jest nowe, ale chcialbym byscie mi pomogli z zaplonem, tutaj wrzuce zdjecie i pokazali gdzie jest lub gdzie szukac tych kresek do zaplonu, bo ja mam bardzo duzo kresek samo robek od poprzednich wlascicieli i naprawde pogubilem sie w tym :-( wiec prosilbym was o pomoc, dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie duże zdjęcia załączaj jako miniaturkę, bo się Forum rozjeżdza - poprawiłem. Zresztą i tak jest niewyraźne
Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi o kreski do ustawienia zapłonu?
Skoro jest ich dużo, to przeczytaj kilka razy temat o ustawianiu zapłonu i jak zrozumiesz to sam ustawisz bez tych kresek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksander56
Nowicjusz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bolesławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:01, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
albo masz źle ustawiony zapłon , albo masz zapchany wlot do gażnika ; p
to dwie przyczy tego co napisałeś . miałem tak samo .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek393
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:17, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ok kreski znalazłem na magnecie i karterze ( obudowie silnika) no i pozostaje mi stator, w jakim polozeniu go ustawic ??
I mam jeszcze jedno pytanie w sprawie statora, odrazu przypominajac ze jestem nowym uzydkownikiem simsona sr 50 i malo o nich wiem i jednoczesnie chcialbym sie duzo dowiedziec i o co chodzi w tym "iskrownik na przerywacz platny 6V 12V" i jak sprawdzic jaki ja mam zapłon elektroniczny czy mechaniczny?
Ostatnio zmieniony przez bartek393 dnia Śro 14:40, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|