|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIGER155
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:37, 16 Gru 2013 Temat postu: Problem z odpaleniem |
|
|
Witam. Mam problem ze swoim simkiem sr50, a mianowicie.
W ostatnim okresie czasu robiłem mały remocik. wymieniłem tłok i cylinder na 60. Po zmontowaniu odpalił i zacząłem docieranie. Zwiększona mieszanka, docieranie bez jazdy na wolnych obrotach. Od czasu do czasu (ze 2 razy przejechałem 500 m). Po ostnim odpaleniu i jeżdzie simek zgasł i koniec jazy. Nie chce odpalić z kopniaka ani napopych. Podczas odpalania na popych jak puszczam sprzęgło to zaczyna blokowa koło. Chwile daję się pchać i spowrotem to samo.
Proszę o pomoc - co mogło się stać
Chciałem dodać że bęzyna dochodzi i zalewa świece. przedtem tego nie było.
PS. Świeca sprawdzona ma iskrę, platynki były wymienione na nowe i regulowane podczas wymiany cylindra i tłoka
Gażnik BING17
Ostatnio zmieniony przez TIGER155 dnia Pon 11:14, 16 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:00, 16 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego coś się nie dobrego stało, jak najszybciej ściągaj cyla i sprawdz cz masz zabezpieczenia na tłoku, a jak nie to może zębatka kosza lub wału strzeliła, ale to dziwne bo by chyba palił, ewentualnie coś z pirścieniami i blokują. Co to znaczy ze docierasz bez jazdy na wolnych obrotach ? A wiesz ze po pierwszym odpaleniu no nowym zestawie dobrze go chwile zostawić na wolnych niech pochodzi i zgasić i tak kilka razy i dopiero zacząć jazdę ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIGER155
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:07, 16 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zainteresowanie tematem. Jak piszesz tak zrobiłem. Po zamontowaniu zestawu (cylinder, tłok, pierścienie). Zapaliłem simka i sobie chodził. Powtórzyłem to kilka razy zanim się przejechałem.
Dzisiaj znów miałem chwilkę i zajrzałem znów do niego.
Wyczyściłem cały gaźnik (bink17) zmieniłem świece na inną i nowe spostrzeżenia:
- simek podczas kopania jakby chciał zapalić tylko jest jeden problem, a mianowicie cały czas ciągnie koło. Próbowałem wyregulować sprzęgło i to samo.
Wykręciłem świece zalana, iskra super. Zatkałem palcem otwór świecy i sprężanie jest takie że palca nie mogłem utrzymać.
Nie wiem czy dobrze wnioskuje - może to sprzęgło i koło blokować odpalenie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIGER155
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:18, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
W dniu wczorajszym postanowiłem rozebrać simka. Po demontażu silnika i zdjęciu cylindra,łoka okazało się że z komory silnikowej wylał się olej pomieszany z benzyną.
Czy ktoś może mi podać cały sestaw naprawcz na silnik : łożyska, simmeringi i co jescze trzeba
Ostatnio zmieniony przez TIGER155 dnia Wto 7:19, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:29, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zamówic ze sklepu samemu, a nie zestawy bo to chińszczyzna. Łożyska to skf, koyo czy jakieś inne, wedle uznania, byle nie polskie (jak ktoś chce oszczędzać kosztem szybszego remontu to jego problem). A zimmeringi to dostaniesz w wielu sklepach Sprawdz dobrze zębatkę kosza, no chyba że jakies łożysko się rozwaliło i poblokowało, a pierścienie całe ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIGER155
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:35, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Pierścienie są całe.
Dlatego zastastanawiam się jak dostało się paliwo do komory korbowej.
Czy możliwe że zawiesił sie pływak i bęzyna lała sie do cylindra?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:33, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Możliwe, bardzo możliwe, a duzo tego paliwa tam było ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TIGER155
Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:25, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, dużo paliwa było w komorze korbowej. A mianowicie było tak. Jak zgasł próbowałem go odpalić z kopniaka i na popych, ale niechciał załapać. Podczas odpalania na popych zaczeło mi blować koło - niewem dlaczego. więc postanowiłem wyregulować sprzęgło i nic niedało.
Sprawdzałem iskre super, sprawdziłem tłok i cylinder ok, pierścienie ok. Kosz sprzęgłowy myśle zdjąć i zobaczyć co tam się działo. Moze blaszka się odkształciła i dobrze nieodbija
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:25, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A jak kopniesz w starter to też blokuje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:17, 29 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
To normalne że paliwo jest w skrzyni korbowej. martwiłbym się, gdyby go tam nie było. W końcu benzyna z olejem ma za zadanie smarować wał, poza tym taka zasada działania dwu-suwa. A co do blokowania: Zabezpieczenia na swoim miejscu? pierścienie jak wchodzą w cylinder? Jak gładź cylindra? Może go przytarłeś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|