|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnyre93
Nowicjusz
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:32, 08 Paź 2009 Temat postu: Problem z regulacją 16N3-4 |
|
|
Wymieniłem 16N1 (na którym mój s51 pięknie truchtał), na 16N3-4 w którym wyregulowałem poziom paliwa i wolne obroty wg książki "Jeżdże...", ale mam dwa problemy:
- simek nie idzie pod obciążeniem, na maksymalnie podniesionej iglicy z jeszcze troche (ale słabo) jeździ
- gdy go wziąłem na przegazówke po biegach na stopkach, to po chwili chodzenia na wysokich obrotach zdychał. Jakby wysuszył całe paliwo z gaźnika.
Co mam zrobić bo chyba wrócę do 16N1
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:38, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ekhem... Jak "pięknie truchtał" to po kiego grzyba wymieniałeś gaźnik?!
na 99% kupiłeś gaźnik z dyszą super MOC za 55zł z allegro... Nie rozumię cie jak dobrze chodził to zachciało ci sie nowego gaźnika...
Ostatnio zmieniony przez Styropian dnia Czw 21:39, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:01, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jezeli jest tak jak kolega wyzej napisal, to 50 zł wyrzuciłes w bloto, i jestem teog zywym przykładem, a poza tym 16n1 jest o niebo lepszy od 16n3-4 i simek na nim naprawde duzo lepiej zapierdala!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnyre93
Nowicjusz
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:41, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz Cichy nad sensem zmiany niechce mi sie z tobą dyskutować, bo nie o to mi chodzi. Jedyne co to mój błąd że nie spytałem sie wcześniej czy jest sens zmiany.
A jeśli chodzi o gaźnik ma oznaczenia MZA i opis "Made in china" , kosztował coś koło 150zl.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
--DieGo--
Bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:22, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A gdzie kupiłeś tego n3-4? Ja też miałem z tym gaźnikiem taki problem, że na luzie ładnie chodził a jechać nie chciał... To pozałatwiałem 3 takie gaźniki i skleciłem z nich jeden i podczas jazdy bardzo fajnie chodził ale przy gaszeniu dawał zbyt dużo paliwa i zalewał świece. Przez co jak simek stał z 10 min. to potem żadna siła nie mogła go odpalić. Wnerwiało mnie to że wszędzie musiałem zabierać klucz do świec i szmatkę, więc kupiłem n1-11 u p. Kniazia i od tego czasu święty spokój...
Ostatnio zmieniony przez --DieGo-- dnia Pią 18:23, 09 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:53, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
kupilem go bodajrze na agmocie, troche pochodzil i trup, ale przelozylem z niego wszystkie flaki do oryginalnego korpusu i zobaczymy co to bedzie ( bo na razie zimowy remont i nie bylo okazji sprawdzic )
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|