 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dudu
Nowicjusz

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:36, 21 Cze 2011 Temat postu: Problem z regulacją gaźnika |
|
|
Jeśli ktoś jest na bierząco w moim temacie o remoncie simsona to wie, że simson już jeździ i ma sie dobrze.
Ale nie o to chodzi.
Otóż mam problem z regulacją gaźnika.
Nie mogę wyregulować obrotów biegu jałowego, tj są za wysokie.
Regulacja dyszą mieszanki nic nie daje ( wkręcona do końca nie powoduje zgaśnięcie silnika). Silnik ma najmniejsze obroty przy wykręconej dyszy powietrza o ok 1 obrót. Większe wykręcenie powoduje wzrost obrotów.
Dodam, że świece są w pełni sprawne, zapłon raczej dobrze ustawiony. Praca silnika jest równomierna i stabilna.
Przy dodawaniu gazu silnik sie nie dławi, dawka paliwa na iglicy ustawiona na maksymalną. Przy zmniejszeniu dawki paliwa wzrastają obroty.
Po zdjęciu gumy do filtra powietrza obroty silnika sie nie zmieniają. Po zakryciu wejścia powietrza obroty spadają, ale silnik sie dusi przy zwiększaniu obrotów.
Nie mam pojęcia co tu jeszcze wymyśleć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:24, 21 Cze 2011 Temat postu: Re: Problem z regulacją gaźnika |
|
|
dudu napisał: | Regulacja dyszą mieszanki nic nie daje ( wkręcona do końca nie powoduje zgaśnięcie silnika). Silnik ma najmniejsze obroty przy wykręconej dyszy powietrza o ok 1 obrót. Większe wykręcenie powoduje wzrost obrotów.
|
Tak dla ścisłości: nie dysze, tylko śruby składu mieszanki i wolnych obrotów.
Śruba składu mieszanki wkręcona do końca powinna spowodować zgaszenie silnika. Wykręć ją całkiem i sprawdź, czy na końcu jest ostry czubek (stożek), czy nie jest wyrobiona albo spiłowana przez kogoś.
Kolejną przyczyną może być zbyt mocno naciągnięta linka gazu, przez co przepustnica nie zamyka szczelnie przelotu.
I jeszcze lewe powietrze dostające się przez nieszczelną uszczelkę między gaźnikiem a cylkiem - można na próbę owinąć miejsce styku taśmą klejącą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dudu
Nowicjusz

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:33, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
no u mnie silnik nie gaśnie przy wkręceniu jej do końca.
Więc pewnie przydałoby się ją wymienić.
Sprawdzę jeszcze reszte i napisze, co było przyczyną.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|