 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edranov
Nowicjusz

Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:00, 23 Maj 2015 Temat postu: Problem z rozgrzanym Simsonem |
|
|
Witajcie mam mały problemik z moim simsonkiem sr 50b sławnym skuterkiem.
Problem polega na tym, że zawsze na początku gdy odpala się go i silnik jest zimny to świetnie chodzi, zarówno na wolnych obrotach jak i podczas jazdy nie mam nic kompletnie do zarzucenia, a gdy tylko się rozgrzeje zaczyna się robić problem, nawet po przejechaniu 1 km, nie trzyma w ogóle wolnych obrotów, podczas zmiany biegów gdy się przytrzyma sprzęgło nawet gaśnie. W momencie gdy jest już rozgrzany i zgasł to prawie nie ma możliwości aby go odpalić kopniakiem, pozostaje jedynie z pychu i trzymać na gazie żeby znów nie zgasł.
Bardzo proszę w miarę możliwości o pomoc, może ktoś miał podobny problem i potrafi mi pomóc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:39, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja tak kiedyś miałem, przyczyna- nieszczelne simmeringi na wale korbowym,
guma dociskająca do czopa wału była już zużyta. Prawdopodobnie, gdy silnik i wał się rozgrzeje, guma staje się bardziej miękka i nieszczelność wzrasta. Po wymianie simmeringów problem znikł.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinSimsonFan21
Bywalec

Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:43, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki masz zapłon?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edranov
Nowicjusz

Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:59, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę te simmeringi, a co do zapłonu to zapłon iskrownikowy, tylko wiem że były 2 rodzaje stosowane w simsonach (SLPZ) i (SLEZ) a nie wiem jak dokładnie sprawdzić który dokładnie mam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinSimsonFan21
Bywalec

Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:28, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Odkręć prawy dekiel, jak zapłon platynkowy to pod magnetem będzie przerywacz(taki młoteczek), jeśli nie ma to masz zapłon elektronik.
Jeżeli masz zapłon platynkowy to bardzo możliwe, że masz uszkodzoną cewkę zapłonową, po nagrzaniu dostaje przebicia i nie trzyma obrotów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|