 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:04, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tlok zjechany a cylindra Ci nie porysowalo ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:16, 01 Lut 2008 Temat postu: próg |
|
|
jest mały próg a cylinder nie jest porysowany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:21, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja bym oddal do szlifu i od razu nowy tłok,a cyl DDR ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:36, 01 Lut 2008 Temat postu: cylek |
|
|
mysle ze przy tym powinien chodzic najwyzej moze był by toche słaby, sprawdziłem wał sie ładnie kręci, załoze nowe pierscionki poskładam i spróbuje odpalic. zobacze co sie stanie, może odpali
Ostatnio zmieniony przez kozix dnia Pią 19:44, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:43, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
to zrob szlif i bedzie OK
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:50, 01 Lut 2008 Temat postu: problem z silnikiem moze troche zatarty |
|
|
sprubije narazie tak czy tu lezy problem jak co to jeszcze chwile bym pojezdziłi dopiero szlif na 60 by przeszedł ale ja nie wiem czy to tu jest problem obawiam sie ze nie prosze piszcie co mogło byc tego przyczyną
Ostatnio zmieniony przez kozix dnia Pią 20:02, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:05, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
moze zabezpieczenie wypadlo,a jak nie chcesz robic szlifu to musisz kupic nowy tlok i pierscienie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:07, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jak masz gdzies w poblizu sklep z czesciami do motorowerow to jedz do niego z cylkiem i niech sprzedawca ci przymierzy pierscionki i tlok do tego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 21:08, 01 Lut 2008 Temat postu: zabezpieczenia |
|
|
zabezpieczenia na sworzniu były ładne całe, tylko ten korbowud mi sie w tym wszystkim troche niepodoba bo na boki lata z poł centymetra moze troszke mniej jak by cos z magnetem toby iskry nie było chyba, a iskra jak złoto, z kolei jakby cylek nawet był porusowany chociaz jest ładny toby palił tylko by gasł a on nic, ani nie dycnie boje sie że ten korbowut nioe powinien tyle latack, ale sprobuje na nowycg pierscionkach poskładac i zapalic i zobacze co sie stanie,
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 1:27, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Korbowód ma prawo a nawet obowiązek latać na boki. Nie może natomiast mieć luzu góra-dół.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 14:43, 02 Lut 2008 Temat postu: silnik |
|
|
zrobiłem tak jak mówiłem, dałem nowe pierscionki niemieckie, troche sie nameczyłem zeby je założyc,ale poskładałem i odziwo chodzi pieknie juz sam nie wiem co sie wtedy stało. a ile mam zrobic kilometrów zeby dotrzec pierscionki ?
miałem poskładac i sprubowac czy otpali. jak nie to miałem sprawdzic klin ale jak juz chodzi to narazie nie bede ruszał, jeszcze pewnie cos posmigam i zobacze jak chodzi jak chwile pojezdzi bo narazie to pareset metrow tylko zroiłem koło garazu
wielkie dzieki za pomoc jaką mi wszyscy okazali na forum,
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Sob 15:38, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jeżeli wymieniałeś tylko pierścienie to 100 - 150 km wystarczy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Sob 18:06, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że 50km w zupełności wystarczy aby dotrzeć pierścnienie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|