|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piasek186
Nowicjusz
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:29, 21 Lis 2009 Temat postu: Problem z ustawieniem gaźnika |
|
|
Witam ! Posiadam w swoim simku gaźnik 16n3 i wczoraj wyjąłem tą plombę co jest od góry gaźnika podajże jest tam śrubka od wolnych obrotów przekręciłem ją i teraz nie mogę ustawić jej tak jak była ;/ simson źle odpala nie whcodzi na obroty chyba że reguluje ssaniem . Proszę o pomoc .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:18, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Było nie ruszać
Reguluj wykręcając...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piasek186
Nowicjusz
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:51, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ale strasznie go muli i jest słaby nie wiem czego to wina ;/ chyba czeka go remont Dzieki za odp
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:16, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Śrubka którą regulujesz rzekomo obroty do tego nie służy regulujesz w rzeczywistość skład mieszanki pod tą plombą. Remont go czeka bo gaźnik źle ustawiony ? Czy ma inne dolegliwości ?
Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Sob 10:17, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piasek186
Nowicjusz
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:03, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Przed rozregulowaniem gaźnika ma muła i wyraźnie słabszy był. A teraz chciałem ustawić i gaśnie a trzymając go na pełnym gazie wchodzi na obroty chwilowo i jakby gasł i znów wchodzi i tak cały czas . Strasznie kopci i strzela w gaźnik .
Znalazłem coś takiego na forum :
1) Odpalasz motor i zakręcasz na maxa tą maleńką śrubkę która jest plombą.
2) Jak motor zaczyna gasnąć to odkręcasz ja powoli o 2,5 obrotu.
3) Teraz kręcisz śrubką od powietrza(jest na wierzchu razem ze sprężynką)
4) Jak uzyskasz optymalne obroty to to możesz jeszcze delikatnie wkręcic tą maleńką śrubkę od mieszanki(ta pod plombą patrz 1)
Ale już tak robiłem i wielki ch** ;/
Ostatnio zmieniony przez piasek186 dnia Sob 11:08, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:12, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To zobacz czy zaplon sie nie przestawil i wymien kondensator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:12, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wkręć ją do końca i wykręć o 2,5 obrotu.(1 obrót 360 stopni, można łatwo z tym się pomylić).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pioneer
Nowicjusz
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonki/Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:18, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw to może dokładnie wyreguluj zapłon i gaźnik
potem stwierdzisz czy do remontu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
floweer1
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzielów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Oj muszę Cię uprzedzić ze możne ci się szykować gruntowny remoncik silnika. Miałem tą sama sytuacje z tym samym gaźnikiem, muł nie przeciętny. Po wyregulowaniu gaźnika pali na biegu jałowym okey a potem zgon jak się ruszyło, po jakimś czasie juz nie palił tylko trzeba było na pych i strzelał w tłumik co chwile. Jak rozebrałem silnik to miałem do wymiany wszystkie uszczelniacze w silniku. Teraz już jest zrobiony i pali na jednego:)
Wymiana uszczelniaczy to koszt rzędu 40zł wiec nie ma tragedii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:30, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw przerwę na świecy 0,4 no i mieszankę zmniejsz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:54, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Autor tematu chyba nie skorzysta z Waszych rad
Prosił o nie w ubiegłym roku a ostatnio się zalogował 27 listopada 2009
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|