|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:28, 11 Kwi 2015 Temat postu: Problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku |
|
|
Witam. Jakiś czas temu wymieniłem tłok w simku, od tej pory zrobiłem ok. 140 km. Pojawił się jednak problem, mianowicie to, że motor jest słabszy (początkowo zwalałem to na docieranie, po regulacji gaźnika moc wróciła), mimo dokręconej głowicy (z uszczelką alu) słychać spod niej syk, a także to, że na zimnym silniku muszę cały czas delikatnie trzymać ssanie i dodawać gaz, gdyż momentalnie lub po kilku sekundach moto gaśnie (to jeszcze przed regulacją), przez chwilę słychać także takie głośne 'pss' z wydechu (to się pojawiło po regulacji). Na ciepłym silniku zapala normalnie, trzyma wolne obroty, jest mocny. Może mi ktoś z tym pomóc? Dodam, że świeca ma kolor kawy z mlekiem, a oleju leję mniej więcej 1:30. Model to S51, a gaźnik 16N3-4, cylinder 60.
Ostatnio zmieniony przez the_polish_driver dnia Sob 14:32, 11 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:48, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jak na ssaniu jakoś ciungnie to musi lewe łapać. Simeringi dobre? Nic się nie podwinęło? Poza tym dobrze by było sprawdzić połączenia cylindra, karterów, gaźnika, jakość wszystkich uszczelek..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:55, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Czy może to być problem z uszczelką głowicy? Uszczelki gaźnika są ok (tylko delikatne pocenie się). Na zimnym silniku musi chodzić na delikatnie ustawionym ssaniu, podobnie z ruszaniem i jazdą (delikatnie daję ssanie na każdym biegu i od razu puszczam - wtedy jedzie normalnie). Na ciepłym nie muszę robić dosłownie nic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:17, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
głowica może być nierówna, uszczelka może nie pomagać, miałem to samo, tylko że w takim stopniu że słychać było jakby mi turbina świszczała uszczelka nie pomagała, wymieniłem cylek i głowice i jest ok, właśnie, cylek. na cylku też mogą być nierówności, nie zobaczysz tego gołym okiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|