Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wyborem gaźnika w kr51 z silnikiem od sr50

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simson_kr51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:54, 21 Sie 2009    Temat postu: Problem z wyborem gaźnika w kr51 z silnikiem od sr50

Mam problem z wyborem odpowiedniego gaźnika do mojego simsonka kr51... mój stary działa nierówno ma nie oryginalne śrubki (trudno go dobrze wyregulować a wręcz jest to nie możliwe) więc postanowiłem zaopatrzyć się w nowy i w tym właśnie jest problem silnik od mojej maszynki był wymieniany przez jego właściciela (Ś.P) więc nie da się dojść od kogo miał przeszczep ;] ( 4biegowa skrzynia biegów )

mój gaźnik jest z firmy BVF (IFA) model: 16N3-2 a z tego co znalazłem jest to gaźnik od simsona sr50 lecz pewności nie mam... simson wyciąga około 55 km/h na prostej więc prawdopodobnie była to wersja 60 km/h więc gaźnik powinien być "BVF 16N3-2 / Bing 17/15/1104" lecz niestety jestem w tym trochę zielony i nie wiem co te poszczególne liczby oznaczają

może ktoś mi wytłumaczyć jaki gaźnik był by najlepszy?? jakich wymiarów ma być dysza?? nie chcę kupować gaźnika tandetnego za 50zł ani też amal'a czy bing'a najlepiej prawdopodobnie by było IFA'y


z góry dziękuję za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:03, 21 Sie 2009    Temat postu:

na początku twojej wypowiedzi zamiast kr51 powinno być zapewne sr51.
Na pewno masz silnik od simsona bo napisałeś jakoś dziwnie?
Gaźników firmy IFA już nie produkują ze 20 lat.
jeśli nie chcesz tandety za 50 zł to kup oryginalny BVF 16n3 (120-130 zł) i będzie git lub jeśli masz troche kasy to pozwól sobie na amala lub Binga (220 do 280zł)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simson_kr51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:24, 21 Sie 2009    Temat postu:

nie pomyliłem się mam zabytkowego kr51 schwalbe ;D

na pewno mam silnik od simsona

na allegro można kupić BVF 16N3-4 i 16N1-11 czym się różni wersja 16N3 i 16N1 bo 16N1-11 spodobał mi się z powodu śrubki regulującej iglicę lecz nie jest on "kompatybilny" jedynie z S51, S70 i S50

ps. jaka jest różnica pomiędzy 16N3-4 a 16N3-2 bo jak znalazłem na google "to samo"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:27, 21 Sie 2009    Temat postu:

ausdauer napisał:
na początku twojej wypowiedzi zamiast kr51 powinno być zapewne sr51.


NIE MA TAKIEGO CZEGOŚ JAK SR51!!!!!!!!!! JEST SR50/1!!! KR51 to Shwalbe o ile się nie mylę i jest w nim silnik od sr50.
Najlepiej kup oryginalny BVF jeśli nie chcesz wydawać dużo kasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:59, 21 Sie 2009    Temat postu:

mój błąd poprostu nie słyszałem o tym kr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:48, 21 Sie 2009    Temat postu:

Kup gaźnik orginalny, tylko że używkę. Daj ogłoszenie na forum, na 99.9% coś znajdziesz. Amal jest za duży. Bing17 też może być, ale to już większy wydatek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simson_kr51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:14, 22 Sie 2009    Temat postu:

wiem chcę kupić BVF'a tylko nie wiem jaki model wybrać...

to jest oryginalny:

polskajazda. _|_ pl/foto/ _|_ foto-zoom/ _|_ marooojoDSC01876.JPG

mój wygląda jak w zwykłym seryjnym s51
( usunąć _|_ )

myślę że najlepiej by było kupić BVF 16N1-11 lecz nie wiem czy jest on "kompatybilny" bo jak już pisałem z opisu na allegro wynika że jest on przeznaczony do S51, S70 i S50 a 16N3-4 i 16N3-2 też są "kompatybilne" z s51 więc nie wiem co o tym sądzić...

jeśli nie da się założyć 16N1-11 to czym się różni 16N3-4 od 16N3-2 bo nie wiem który z tych dwóch jest lepszy


chciał bym kupić z serii 16N1 bo mają one regulację nie w lince tylko bezpośrednio na gaźniku ;]


Ostatnio zmieniony przez simson_kr51 dnia Sob 15:21, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: T.L. (lubelskie)

PostWysłany: Sob 15:45, 22 Sie 2009    Temat postu:

A istnieje tylko Amal 19 lub 21 slawek3511? Są też o rozmiarze 16. Byłby to dobry wybór, lecz drogo by Cię to wyniosło. Proponowałbym teraz popytać o używkę Amala 16, lub Binga, bo teraz jest "moda" na te gaźniki z allegro (podróba Dellorto), więc można znaleźć kogoś, kto sprzedaje swojego starego Amala. Od biedy może być ten BVF od Kniazia.

One praktycznie się niczym nie różnią (drobne techniczne sprawy, które nic nie zmieniają), to są te same gaźniki. Najbardziej liczy się ta pierwsza liczba (16N1-11, 16N3-4). Oznaczają one wielkość przepustnicy, a 16mm występuje oryginalnie, i jeśli nie masz nic tuningowane w swoim Simie, w zupełności wystarczy. Happy


Ostatnio zmieniony przez Jarek dnia Sob 15:49, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin