 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mint3r
Nowicjusz

Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:01, 22 Maj 2014 Temat postu: Problem ze sprzęgłem |
|
|
Witam. Od długiego czasu gdy przejadę jakieś 3-4 km zaczyna mi strasznie ślizgać sprzęgło , tzn. że simson po dodaniu gazu wchodzi odrazu na wysokie obroty. Proszę o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:50, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Może masz olej jakiś trefny bo pierwsze słysze, że po jakimś czasie sprzęgło zaczyna się ślizgać. Wiesz o co chodzi, nagrzewa się silnik i zmienia się lepkość oleju. Ale czy to by była aż tak duża zmiana lepkości? W drugą stronę owszem dosyć popularne, że sprzęgło ciągnie na zimnym i jak sie rozgrzeje to zaczyna dobrze działać. W twoim przypadku po prostu wyregulował bym je. Pamiętaj, że musisz mieć trochę luzu w dźwigni sprzęgła, a uniesione koło na biegu rozsprzęglone powinno dać się zatrzymać nogą i przy tym silnik nie powinien gasnąć. Kręć regulacją przy dźwigni albo bezpośrednio śrubką i kontrą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mint3r
Nowicjusz

Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:03, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A może mieć to związek z tarczami sprzęgłowymi ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:12, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Raczej nie ale byłoby super jak byś rozmontował sprzęgło sprawdził stan tarcz i jeśli były by dobre to tylko oczyscił benzyną i potem zalał lepszym olejem. A gdyby były sfatygowane to za 10 zł dokupiłbyś nowe i wszystko ładnie wyregulował. Sprzęgło to łatwa sprawa i wystarczy tylko docisk drugą stroną założyć i bez problemu zakłada się seger za tarczami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mint3r
Nowicjusz

Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:37, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Spoko . ale nie wiem dalej w czym tkwi moj problem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:44, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No jak nie wiesz omg. Przecież napisałem to 100% wina oleju i źle wyregulowanego sprzęgła. Nie rozumiesz, że ty masz odwrotnie jak w przykładzie, którym podałem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|