 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol123
Bywalec

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:40, 15 Lut 2009 Temat postu: problem ze szkrzynią biegów |
|
|
witam.. Mam pytanie..... Mam simsona s51N i niedawno miałem problemy gdyż wyskakiwała mi 2. Wyjąłem ten mechanizm w którym są 4 wgłębienia na 1 bieg , luz , 2 bieg i 3 bieg ... i zeszlifowałem lekko wgłebienie na 2 bieg... wszystko było ok , 2 elegancko wchodziła a gdy pojechałem na przejażdżkę i zwalniałem bo chciałem się zatrzymać i chciałem zredukować z 3 na 2 a potem na 1 i zablokowała mi się wajcha od biegów i żadnego biegu nie mogłem wrzucić i motor był na luzie... zdjąłem pokrywe od sprzęgła i założyłem spowrotem i było ok... wróciłem do domu i po pewnym czasię to samo...... pomóżcie bo nie wiem co robić ??? z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec

Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 14:57, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
spr seger trzymający ten bebenek najlepiej go wymien
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol123
Bywalec

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:10, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja jestem troche zielony w tych sprawach ....dopiero zacząłem się bawić w te naprawy ,mógłbyś mi bardziej wytłumaczyć co to ten seger???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec

Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 15:19, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to takie cos ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 15:21, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
skozystam z okazji ze jest własnie załozony taki temat i sie dołanczam, ja mam problem bo po remącie silnika na s70 nie moge ustawic biegów a wczesniej wchodziły ładnie, dodam ze przy skrzyni nic nie wymieniałem tylko własnie ten seger co trzyma bebenek bo on był taki ze jak go rozgiołem to nie wracał do poprzedniego połozenia, a z biegami to jak ustawie ze dobrze wchodzi jedynka to z 3 i 4 jest problem bo nie zawsze wskakuja a z kolei jak zrobie 3 i 4 to 1 mało kiedy wskoczy teraz udało mi sie ustawic tak ze wskakuja wszystkie ale 1 nie zawsze, a zeby 3 i 4 wrzucic to trzeba delikatnie dzwignią w dół i do góry bo inaczej nie wskakuja, co to moze byc, czy moze przyczyna lezy tam ze teraz kartery sa na uszczelce poskładane a wczesniej były na silinkonie albo hermeticu,
piszcie co moze byc przyczyna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:23, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest seger [zabezpieczenie]
I powinien byc na walku po zalozeniu wybieraka w tym miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol123
Bywalec

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:30, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
wymieniłem tan seger ... i jeszcze jak mi się to zatnie i zdejmuje pokrywe sprzęgła to tam jest taki mechanizm króry dociska do tego wybieracza i w taki rowek w ten wybieracz wchodzi i on nie jest na miejscu tylko wyskakuje z tego rowka .... i nie wiem o co chodzi ???
tu jest zdjęcie : [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez lol123 dnia Pon 17:30, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:42, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
najlepiej jakbyś wrzucił zdjęcie. możesz mieć też źle wyregulowane biegi. jeżeli to możliwe to włącz 1 bieg a następnie zdejmij prawy dekiel i zmierz odległość w wałku zdawczym(ten na którym jest zębatka napędzająca tylne koło). głębokość w otworze wałku do jego powierzchni czołowej powinna wynosić 46,6mm.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan

Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 18:33, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jest 46,6 bo ustawiałem ta metoda, ale tez na zasadzie prób i błedów i takze sam juz nie wiem co jest załuje tylko ze przed rematem nie zmierzyłem ile było?? a z tego co wiem to wszystko dobrze poskładałem a skrzyni i wałka garbatego nawet nie ruszałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:22, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli kozix przed rozbiórką było wszystko ok i nic nie zmieniałeś to pozostaje tylko regulacja. ta śrubka pod gaźnikiem w karterze do regulacji jest bardzo "czuła" i nawet 1/4 obrotu robi robotę. można też wymienić ten wybierak który kręci bębenkiem. to ułatwi regulację bo często sie on wyciera. sam u siebie w simie zmieniałem 2 razy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol123
Bywalec

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:42, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
już wszystko ok.... wymieniłem tylko seger bo był za duży o 1 romiar i niby wszustko ok...ale jeszcze ta śruba do regulacji to jest ta nazewnątrz 13 na silniku ???? czy gdzieśpod pokrywą ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:30, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
śruba jest pod gaźnikiem w karterze. jest tam nakrętka na klucz 13mm. wrzucasz jedynkę odkręcasz tą nakrętkę i w środku jakby w karterze na tej śrubie nakrętka. widać ją jak patrzysz od strony magneta. jeżeli nie masz specjalnego klucza to możesz czymś cienkim próbować wyregulować. cały dostęp jest z zewnątrz i nic nie trzeba rozbierać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|