Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przerwa między wałem a karterem prawym.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ifasimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:31, 04 Mar 2012    Temat postu:

Hmmm...
Ale możecie mi powiedzieć gdzie dokładnie mam wrzucić te dystanse , bo z lekka nie ogarniam. Tak wgl to chciałem powiedzieć, że silnik składałem z lehrvideo i dawałem wszystkie podkładki które dawał ten "Helmut" Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:30, 05 Mar 2012    Temat postu:

stasiu007 ta blaszka to nie jest dystans tylko odrzutnik oleju,kieruje olej na łożysko oraz zmniejsza ciśnienie działające na simering aby nie został samoistnie wypchnięty (jego powierzchnia jest dosyć duża)
dystanse zakładasz tam gdzie "Helmut" mierzył suwmiarką od strony magneta,pierwsze idzie odrzutnik oleju a potem odpowiedni pierscień dystansowy na końcu pierścień zabezpieczającuy segera.
Czasami dystans też jest potrzebny pod drugim łożyskiem tym z lewej strony ale to trzeba wcześniej ocenić czy jest potrzebny czy nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ifasimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:59, 05 Mar 2012    Temat postu:

mateuszek18183sr50 jeśli chodzi o te wąskie podkładki które są zakładane na odrzutniku oleju to mam ich dużo bo kupowałem, żeby to właśnie idealnie wyregulować (jak na lehrvideo) i dużo mi ich jeszcze zostało, więc jak dobrze zrozumiałem to mam je włożyć między łożysko a uszczelniacz, jeśli źle zrozumiałem to poprosił bym o minute/sekunde z lehrvideo, żeby mógł dokładnie zobaczyć gdzie ja mam tą podkładke Happy
A mam jeszcze jedno pytanko --> Co mogło by się uszkodzić gdybym to tak zostawił że z jednej strony jest większa przerwa między karterem a wałem niż po drugiej?


Ostatnio zmieniony przez ifasimson dnia Pon 20:23, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 19:42, 05 Mar 2012    Temat postu:

generalnie to wał nie będzie pracował w "pionie" także możesz uszkodzić wał cylinder tłok, to tylko założenia nigdy nie trafisz co może paść Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:48, 07 Mar 2012    Temat postu:

Tak to są te na odrzutniku oleju,tyle ze między nimi a uszczelniaczem jest jeszcze seger nie zapomnij go Wink (1)

Lehrvideo część.III---> 7.40 DDR-rowiec "helmut" najpierw zakłada sam odrzutnik i sprawdza luz suwmiarką,stwierdził że jest za duży więc wkłada odpowiedni pierscień dystansowy.


Ostatnio zmieniony przez mateuszek18183sr50 dnia Śro 18:50, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ifasimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:04, 08 Mar 2012    Temat postu:

No to musze powiedzieć, że od strony magneta na odrzutniku oleju mam założoną idealną podkładke, bo kupowałem na Stazecie wszystkie grubości Happy
Tylko że u mnie wał jest bardziej wciśnięty w lewy karter, więc przerwa między wałem, a karterem jest większa po prawej stronie wału (patrząc od strony gaźnika). Co w takim przypadku ?


Ostatnio zmieniony przez ifasimson dnia Czw 20:28, 08 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:06, 08 Mar 2012    Temat postu:

W takim przypadku bez ponownego rozbierania silnika już nic nie możesz zrobić.

A jak duże są przerwy z lewej i prawej strony?wał z lewej nie obciera o karter ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ifasimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:49, 12 Mar 2012    Temat postu:

mateuszek18183sr50 w cm Ci dokładnie nie powiem, bo aktualnie simson stoi u babci (50 km od domu), ale przerwa z prawej strony myśle, że jest troche mniej niż 2 razy większa niż z lewej. Nic nie obciera, wał naprawde ładnie chodzi tylko ta przerwa jest niepokojąca... :/

Ostatnio zmieniony przez ifasimson dnia Pon 20:23, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damiano106
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 21 Mar 2012    Temat postu:

Witam. Mialem podobny przypadek co autor tematu, tylko ze odwrotny tzn wal byl przesuniety w strone prawego karteru. Wyszlo to przy rozbieraniu silnika do remontu. Takiego go kupilem i takim jezdzilem ladnych pare lat. Silnik pracowal elegancko, nic nie stukalo nic nie pukalo. Co do zuzycia podzespolow, to wal od strony prawego kartera jest tak wyrobiony, ze lozysko wchodzi na niego na zimno i palcami. Co do tulei cylindra to nie zauwazylem zeby byla jakos znieksztalcona czy cos. Wiec da sie jezdzic z takim walem, tyle ze potem trzeba sie liczyc z jego wymiana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:33, 21 Mar 2012    Temat postu:

Ludzie, jak widze wasze posty, to sie normalnie na twarz przewracam.

Walu nie centrujemy! To nie jest kosiarka, ktora ma korbowod osiowany na przeciwwagach. Korbowod jest osiowany na sworzniu tloka, wiec to, czy wal bedzie przesuniety w prawo, w lewo, czy na srodku karterow nie ma zadnego wplywu. Jezeli zlozysz silnik i wal jest przy lewej stronie - tak ma byc, bo tak go w fabryce zaplanowali. Nie dobieramy dystansow pod lozysko z lewej strony, dystansujemy jedynie prawa strone. Jezeli wycentrujesz wal bez dystansow, prawdopodobnie gniazda lozysk nie beda nadawac sie do uzytku.

A wszystkim uzytkownikom powyzej dalbym warna, za wprowadzanie ludzi w blad oraz zanizanie poziomu forum. Jak mozna doradzac ludziom, co robic, jak sie w ogole nie ma pojecia jak to robic?


Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Śro 23:34, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 8:51, 22 Mar 2012    Temat postu:

Antonio, ale ja spotkałem się z przypadkiem że wał był tak przesunięty gdzie nie szło założyć tłoka w cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ifasimson
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:55, 27 Mar 2012    Temat postu:

WIELKIE DZIĘKI Antonio .
Myśle, że mój problem został rozwiązany.
Pozdrawiam.
Temat do zamknięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:00, 27 Mar 2012    Temat postu:

Zamykam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin