|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamas1
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska>kuj-pom>pow.Sepoleński
|
Wysłany: Czw 15:52, 14 Paź 2010 Temat postu: Przygasa podczas jazdy |
|
|
Witam, a wiec, jak jade simkiem na trasie sobie, i jak wdusze pełną manetke to po jakimś czasie przygaśnie na 3 sekundy, po czym leci normalnie... ostatnio tak jakby mocy stracił, i zaczoł przygasać do momentu że prawie zredukować na 3 musiałem.... o co może chodzić? dzisiaj zalałem go po korek i nic... może to być wina przypchanego gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:44, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Może być to wina gaźnika i najprawdopodobniej to jest wina gaźnika. Radze poczyścić i podregulować. A jak nie pomoże to by zapłon trzeba oblookać.
Jaki masz zapłon ? Platyny czy Elektronik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamas1
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska>kuj-pom>pow.Sepoleński
|
Wysłany: Czw 19:47, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Platynki, mógłby ktoś opisać regulacje gaźnika? i które dysza mniej wiecj od czego jest? z gaźnikiem simka nie miałem styczności... ale rometowskie/jawoskie/wsk czyszcze bez problemu... ale simson znaczy precyzja wiec lepiej zapytać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:49, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że masz oryginalny gaźnik 16n3.. ? Tam jest tylko jedna śrubka od regulacji wolnych obrotów (ta ze sprężynką). Dysza jest w środku gaźnika. Najlepiej go otwórz i wszystko wymyj/przedmuchaj każdą szczelinę, a później wyreguluj od nowa. Jeśli to nie da oczekiwanych efektów to znaczy, że gaźnik jest kiepskiej jakości.
Ostatnio zmieniony przez qurier92 dnia Czw 20:50, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:35, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon tak samo jak w Romecie czy WSK regulujesz, chyba ma być na 1,8mm przed gmp a przerwa na platynkach 0,4 mm, ale z tym to różnie, więc polecam metodę prób i błędów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamas1
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska>kuj-pom>pow.Sepoleński
|
Wysłany: Sob 11:30, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
póki co śmiga normalnie ale jak znajde czas to go wyczyszcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|