|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Pon 22:01, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Rozkalibrowała czyli co, czyli już poprostu sie zużyła?? Tak wogule na temat simsonów to zieleniutki jestem, chodzi o tą dysze co w niej jest iglica?? A ha dodam że mam gaźnik 16N1-11.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:16, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
tak chodzi o ta dysze u mnie byla tak zuzyta ze miala prawie milimetrowy przelot sprawdz sobie i ew wymien ja jesli juz jest styrana ahas i sprawdz jeszcze czy ssanie ci sie nie zacina
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Wto 12:31, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ok tak zrobie, ale jak mam sprawdzić czy się ssanie nie zacina, ja mam tak wyregulowane w gaźniku że na ssaniu nie chodzi, dławi go, ja tylko jeden raz kopie na ssaniu a potem już bez i za 2, 3-cim razem odpala. Więc raczej jakby było dalej wlączone ssanie to bym wogule nie pojechał. Ale tak na wszelki wypadek napisz jak to sprawdzić.
Edit:
czy to jest ta dysza główna?? Zmierzyłem jej otwór, i ma on niecałe 2mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:44, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ta śrubka na początku (ta z lewej strony na Twoim obrazku) to jest dysza główna. Tam masz "nacięcie" na śrubokręt i jak musisz to ją wykręcasz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:10, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
2mm lol przeciez on nie odpali kup nowa dysze glowna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Śro 13:51, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie nie, dysza jest ok, te 2 mm sa po drugiej stronie gdzie wchodzi igła z iglicy, pisałem ze wogule sie na tym nie znam i podałem zły wymiar, albo wymiar tego co nie trzebabyło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 18:09, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Gaźnik 16n1 nie ma plaby i dyszy do reg takiej jak 16n3.Te gaźniki niekiedy są trudne do reg.są chimeryczne,ale niech cie przypadkiem nie skusi jakis z almotu za 70zł szkoda kasy i nerwów.Zobacz czy dysza wolnych nie jest zapchana to taka mała rureczka ale nie ta od ssania,ona jest wykrecana ma malutki otworek.Dokładnie przeczyść gażnik,wyreg.stan paliwa ssanie ci sie nie zacina byłoby tak jak piszesz,ale powinieneś jak zapalisz i dasz wysokie obroty włączysz ssanie,powinien sie przymulic ale przepalic i chodzić,no nie na wolnych ale powinienes go na obrotach utrzymać.Niejiedy przy tych gaźnikach rzeczywiście skład mieszanki to wykrecony tylko 1 obrot bo jak wiecej nie chciał palic.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dancing
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Glanów
|
Wysłany: Pią 8:39, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie ja mam taki problem ze mianowicie:
Simek normalnie zapala...
chodzi na wolnych obrotach.....
ale jak wrzuce 1 i jade to strasznie przerywa nie idzie go rozpędzić wogule.....
i tak jest na każdym biegu.....
wymieniłem świece nic to nie dało....
przeczyściłem kranik dalej nic...
jak włącze ssanie na wolnych obrotach zmula go ale jak dodam gazu to spala to....
przy jeździe jak włącze ssanie nic tto nie daje...
zapłon jest dobrze ustawiony.....
regulacja gaźnika nic nie daje....
co to może byc ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:31, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy platynki nie iskrza i ew. wymien kondensator. sprobuj zmniejszyc przerwe na platynkach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kys
Bywalec
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Pią 13:56, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No po ostatnich regulacjach tak było, odrazu jak go zapaliłem dałem mu obroty i ssanie, chodził normalnie, ale jak juz popusciłem gaz od takich nizszych obrotów sie trtoszke dławił (jakby miał zaraz zgasnąć) ale ponowne dodanie gazu powoduje wejście na wyższe obroty bez żadnych problemów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|