|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Urbanos_346
Nowicjusz
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:52, 24 Kwi 2016 Temat postu: Regulacja gaźnika BVF 16N3-2 |
|
|
Dzień dobry Mam pytanie odnośnie regulacji gaźnika ze śrubki biegu jałowego.W zeszłym roku nabyłem wyżej podany gaźnik do Simsona SR 50 jednak nie mogłem go wcześniej sprawdzić, gdyż skuter był częściowo rozebrany i uniemożliwiało mi to jego sprawdzenie.Dopiero przedwczoraj to mogłem zrobić i okazało się że silnik odpalił na nim po paru kopach i był bardzo żwawy. Problem w tym,że nie trzyma obrotów na biegu jałowym.Pochodzi przez chwilę wolno i gaśnie i tak za każdym razem po uruchomieniu. Gaźnik jest nowszym typem z jedną zaślepioną śrubą regulacyjną obrotów biegu jałowego pod plastykowym korkiem przy cylindrze. Druga ta zewnętrzna na sprężynie jest jakaś dziwa, po prostu zwykła śrubka "szóstka" na wkrętak jakich pełno wszędzie z normalnym gwintem zamiast z wytoczoną iglicą,by dochodziła do końca.
Co z tą jakością dzisiaj się dzieje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:20, 24 Kwi 2016 Temat postu: Re: Regulacja gaźnika BVF 16N3-2 |
|
|
Urbanos_346 napisał: | Druga ta zewnętrzna na sprężynie jest jakaś dziwna, po prostu zwykła śrubka "szóstka" na wkrętak jakich pełno wszędzie z normalnym gwintem zamiast z wytoczoną iglicą,by dochodziła do końca.
Co z tą jakością dzisiaj się dzieje? |
Niczego dziwnego w tym nie ma, że jest to zwykła śrubka. Ona ma tylko przesłaniać kanał powietrzny swoją boczną powierzchnią - wystarczy się przyjrzeć budowie gaźnika.
Przy zaplombowanej drugiej śrubie regulacyjnej, regulacja wolnych obrotów sprowadza się do ustawienia tej śrubki:
-wkręcanie (przysłanianie kanału, mniej powietrza): mniejsze obroty
- wykręcanie: więcej powietrza, wyższe obroty
Zatem tą śrubką można tylko na tyle zwiększyć obroty, aby silnik nie gasnął. Jeśli gaśnie mimo max wykręcenia, to można pokusić się o rozplombowanie i regulację drugą śrubą, którą dawkuje się ilość paliwa.
Regulacja wg instrukcji: http://www.simsonrulez.fora.pl/download,13/gaznik-16n1-11-i-16n3-4-bfv-instrukcja,32597.html
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|